ifransson Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 (redigerat) LÅTNAMN: April ARTIST/GRUPP: The Happy People GENRE: April-synth LÅTLÄNGD: ~3 min KOMPOSITÖR: Falk & Fransson PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: ~3 megabyte STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Efter senaste "synth-resan" så blir det lite lugnare igen som "natt-synth:en" ... men det känns som att något fattas!? 🙂 Redigerat 1 maj 2005 av ifransson
Håkan Ekberg Postat 1 maj 2005 Postat 1 maj 2005 Lät himla skönt som bakgrundsmusik iaf. Håkan, som inte har någon vettigare kritik att komma med :-)
MJInc Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Jo, det saknas nån melodi som är lite mer framträdande. Personligen tycker jag du ska prova att lägga sång till den. 🙂 Men som den är funkar den utmärkt som bakgrundsmusik. //Micke...
Diwic Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Den här låten har en brutal avsaknad av...ackord! Det är inte min kopp te, skulle solklart lagt till en bakgrundssynth som spelade Bbmoll typ hela låten, eller åtminstone lite till och från. Du kan byta ut Bbmoll mot Eb2 (Eb, F, Bb) när du har andra toner som ligger på Eb. // David
mickeh Postat 4 maj 2005 Postat 4 maj 2005 Jo, det låter som en bra grund att lägga sång till... sköna ljud, hänger ihop bra. Låter som B-sidan på ngn gammal klassisk singel från det goda 80-talet 🙂 där instrumentalversionen fanns. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.