Piccazzo Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Vill bara förtydliga en sak till dig Pico .. ALLA Vst instrument är midi så bara för att du byter ljudkort eller liknande utrustning så kommer du fortfarande att jobba på samma sätt. Dom låter bättre dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 maj 2005 Dela Postat 3 maj 2005 Neko / Ambiencereverbet var riktigt jävla bra... Jepp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 maj 2005 Trådstartare Dela Postat 4 maj 2005 Jepp Picazzo, jag vet. 🙂 Dock borde jag få ned latencyn med ett bättre ljudkort, samt kunna spela in min elgura i stereo. Återigen tackar jag alla för inputen. Lärt mig massor i denna tråd. Till musik; tandläkarbesök, jobb och deklaration är bara för mycket för en o samma dag! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 maj 2005 Dela Postat 4 maj 2005 Tidigare har jag kört "Digital Orchestrator Plus" från Voyetra. Det var jättebra faktiskt! *ryser* Jaa, du behöver en RIKTIG sequencer! Att använda DOP är ju som att skita i handfatet när det står en toalett bredvid. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.