Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Just nu, Neosus said:

Har du spadat? 

Jo det och annat. Bland annat så var jag iväg till en polare och hämtade kartonger och palst som jag slängde på en miljöstation nära mig. Sen blev det en långpromenad med hudarna också. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att jag åker 2 mil (en mil enkel resa) och hämtar skräp när jag borde köra 200 meter och slänga mitt egna skräp. Haha! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, Neosus said:

Låter som en bra dag ändå!  

Jo det har varit en tokskön dag idag. Fått mycket gjort och njuter fortfarande av att inte vara sjuk längre. Var ju så tråkigt att vara det i snudd på fyra månader. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj! Mello på TV ikväll.. så det får nog bli netflix här då. Önskar att jag hade intresse får mellon men det går bara inte att titta på den. 

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, -k9- said:

Jo det och annat. Bland annat så var jag iväg till en polare och hämtade kartonger och palst som jag slängde på en miljöstation nära mig. Sen blev det en långpromenad med hudarna också. 

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, Dark Of Light said:

😳

Är som sagt ordblind så det blir mycker felstavingar. Tycker inte det är så kul att få kommentarer om det. Slutar skriva här helt hellre än att få det slängt i nyllet hela tiden. Har haft stora komplex och en skolgång som varit ett HELVETE pågrund av min dyslexi. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...