Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Blir färdigmålöade hyllplan som ram. Hjul i botten på den nedre delen av ramen. Sen blir det smala lister över fogarna på difusionspanelerna jag köpte. Behöver ett paket med paneler till dock. 

Dela på andra sajter

1 minut sedan, Fidden said:

Gu va ni skriver pöjkah!

Öööh.. bara du som skirivt pöjkah, så nu vet jag inte farför du påstår att vi skrivit just det så ofta...😑

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Hur vanligt är det med album som berättar en historia? Är det en trend? Råkade lyssna på Nadja Evelinas skiva som handlar om ett utdraget uppbrott, riktigt vacker vardagspoesi. 11 låtar som funkar bra för sig själva men helt fantastiskt bra tillsammans i rätt ordningsföljd.

Får utfärda viss popvarning dock.

Redigerat av Fidden
Dela på andra sajter

Just nu, Fidden said:

Hur vanligt är det med album som berättar en historia? Är det en trend? Råkade lyssna på Nadja Evelinas skiva som handlar om utdraget uppbrott, riktigt vacker vardagspoesi. 11 låtar som funkar bra för sig själva men helt fantastiskt bra tillsammans i rätt ordningsföljd.

Får utfärda viss popvarning dock.

Ganska vanligt är det ju. Många metalband har ju tema skivor. Queensrÿche har ju ett par t ex. 

Dela på andra sajter

Just nu, Fidden said:

Mjo, men i popvärlden, jag vet ju att pål meander exempelvis har gjort sin Six Degrees of Inner Turbulence som jag lyssnat på många gånger.

Vet knappt vad pop är så jag kan inte uttala mig i den frågan. 😊

Dela på andra sajter

Just nu, Fidden said:

Vadå, har han lagt ribban för högt?

Han har ju både byxor soch suspensoar så jag vet såg inte hur det står till med ribba eller inte. 😑

Dela på andra sajter

Just nu, Fidden said:

Han står ju i mål så...

Jo när de säger set så.... 

Målvakter sysslar ju med stolpar och ribbor dagaran i ända. 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.