Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
29 minuter sedan, Pico säger:

På tal om... jag fick en sån jäkla deja vu av mitt pun om din nya jultågstradition. Kollade tillbaka i min aktivitetslista från förra året men hittade inget liknande. Även ditt svar kändes helbekant😆

:rolleyes:

Mycket signalfel nu... 

Annons
Postat

Nupp jag har inte fått in några utbildningar eller kurser i en vecka. 

(detta inlägget sponsrades av det föreslagna mittenordet på min android telefon) 

Postat

Nej men vafalls? För bövelen, så kan det sannerligen inte få gå till! Men om så nu äro fallet, låtom oss då höja den litterära kvalitén såsom en DoL höjer ollonet i närvaro av damen i grannlägenheten. 

Postat
På 2019-01-24 på 20:15, Fidden säger:

Vi är ca 20 minuter sena, mitt byte i Skövde är ca 20 minuter långt... Tight å härligt. 

På 2019-01-24 på 20:48, Fidden säger:

Tåget åkte in 15 frikkin minuter mellan töreboda o Skövde, nu får jag ju vänta... 😏

50 minuter sedan, Fidden säger:

Nej men vafalls? För bövelen, så kan det sannerligen inte få gå till! Men om så nu äro fallet, låtom oss då höja den litterära kvalitén såsom en DoL höjer ollonet i närvaro av damen i grannlägenheten. 

VAGOTT!!! :rolleyes:

Postat
På 2019-01-24 på 20:28, Memphis säger:

Känns som det är dags för den här bilden igen. Länge sedan sist. Hur sa vi, skulle vi trycka upp dessa?

palmeander.jpg

HerreJEVVLAR!!! Det vart länge sedan!😮

På 2019-01-24 på 20:37, Memphis säger:

[...]

Tips: Nämn ingenting om den här tråden. 

😕

2 timmar sedan, Overkill säger:

Herregud, är chatt-avdelningen tillgänglig även om man inte är inloggad nuförtiden? Livsfarligt ju.

Vafan...!?

52 minuter sedan, Fidden säger:

😆😄

* * *

Askul att se flera Längstahianer återvända till brottsplatsen🥰

Postat

Fan i mig, Killis har rätt; man kan se chattavdelningen även om man är utloggad. Det här få inte fortgå. Ska ta tag i detta bums!😠

Vi kan ju inte ha DoL runnin' wild i stora vida världen😛

Postat (redigerat)
På 2019-01-24 på 20:28, Memphis säger:

Känns som det är dags för den här bilden igen. Länge sedan sist. Hur sa vi, skulle vi trycka upp dessa?

palmeander.jpg

Det finns ett ställe i Schweiz som heter Röven, som då orsakar exempelvis denna lustighet... 

https://www.airbnb.se/s/Röven--Schweiz?listing_types[]=3

Min tanke är att det kanske även finns något tryckeri där som man kan anlita för T-shirten. Att vi liksom trycker upp den i Röven. 

Edit: länken blev inte lika kul som när man googlade fram det... 

Screenshot_20190125-225615.png

Edit2: vilken jävla tur att jag bara lagt till en vuxen... 

Redigerat av Fidden
Postat

?

😳 Ja tänk Chae om mina sexuella eskapader sänds ut till hela vida världen helt ologgat, ohämmat, osensurerat...

Och folk börjar all in go copycat...

Alla granntöser all over Swärjeh..

he, he. 

Joråhsåatteh. :rolleyes:

Postat
På 2019-01-25 på 17:37, Pico säger:

Den där videon har annonserat sin närvaro för mig på Youtube bland "Recommended" så länge nu att jag kanske får lov att bara göra bort och se skiten. 😄

xD

Postat

Fucking Gunde Svahn!😮

* * *

Sådärja! Nu är goofen med att man kunde se Längstah utan att vara inloggad avhjälpt. Faran över! FARAN ÖVER!!

• Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.