-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Nu är tredje på gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 9 minuter sedan, -k9- said: Jo tredje Rike... perioden blir intressant. Ja Spandau... Spännande! 4 minuter sedan, Fidden said: Paus låter ju som ett klockrent danskt förnamn. Paus Hansen Jensen. Lillebror till Knud Hansen Jensen. Eller Paus Eller. Danmarks egen James Bond. Då kan de välja på att titta på "Bond, James Bond", eller "Eller, Paus Eller" eller "Paus, Eller Paus" om dom har nån konstig omvänd namnstandard i Danmark som liknar deras räknesystem. Dansk djävlar... Ett ytterst förvirrande folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Jawohl! ⬆️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 1-1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Vilken målorgie. Jag menar målorgel. Har dom någon leslie som kan vara med och snurra tillsammans med hammond? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 ELLER ställ ett (en?) hammond på en snurrfåtölj.. ☺️ .....jag är så fruktansvärt smart ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Haha! GBR hade just 6st målvakter i sin bur. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Också en form av målorgie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Was it an organ involved? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Bkev visst slö på alla ostbågar jag åt. Får ta en öl till och se om den gör mig piggare istället. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Starka scener i mitt perversa inre nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 1 minut sedan, Fidden said: Också en form av målorgie. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Hur många inlägg hinner vi skriva under tyskarnas match? Gör-many. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Nej! Två - Ett till tTyskland nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 3- 1 nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Tur at jag inte kunde spå i ostbågar. För nu slipper jag bränna mig själv på bål ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Coolt! Jag fiskade upp en harr! Aldrig fått tidigare. Vart bra på grillen. Sambon fick noll fiskar 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Oj vad man bränt sig på bål i sina dar... Speciellt när man går loss på frukten som blir kvar på botten. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 5 minuter sedan, Fidden said: Hur många inlägg hinner vi skriva under tyskarnas match? Gör-many. Humorpolisen kan gripa dig och fängsla dig för den typen av skämt. Då blir du inlåst och fänglsad i häktet som ligger po-Liseberg. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 3 minuter sedan, slejnard said: Coolt! Jag fiskade upp en harr! Aldrig fått tidigare. Vart bra på grillen. Sambon fick noll fiskar 😮 Oj harr-e-gu vad gottt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Inget bål för mig. Men ett bastubad blir nog bra. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 13 minuter sedan, Fidden said: Oj vad man bränt sig på bål i sina dar... Speciellt när man går loss på frukten som blir kvar på botten. Aj! Det låter smärtsäamt. Ajälv har jag aldrig bränt mina bär. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 11 minuter sedan, slejnard said: Coolt! Jag fiskade upp en harr! Aldrig fått tidigare. Vart bra på grillen. Sambon fick noll fiskar 😮 Provocerar humorpolisen med ett ÄNNU sämre skämt. Vad utdömde hockeydomaren för straff när hen vikarierade i domstolen i rättegången mot abborren som snott sin kompis fena? 2 minuter, "inte firrens". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 13 minuter sedan, slejnard said: Coolt! Jag fiskade upp en harr! Aldrig fått tidigare. Vart bra på grillen. Sambon fick noll fiskar 😮 Jodå... och sedan vaknade du. Ja faen. Churchill fick fimpa sin cigarr för i eftermiddag. Führern drog på sig sina lederhosen och drog en vild segerpolka. Inte helt oväntat men vilken match britterna gjorde ändå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Just nu, Fidden said: Provocerar humorpolisen med ett ÄNNU sämre skämt. Vad utdömde hockeydomaren för straff när hen vikarierade i domstolen i rättegången mot abborren som snott sin kompis fena? 2 minuter, "inte firrens". 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 1 minut sedan, Neosus said: Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt! 😄 Säger du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Konstigt att det känns som att Britterna pratar så dålig engeska bara för att man är van vid att det är amerikansk egelska som pratas när det handlar om hockey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 31 minuter sedan, Fidden said: Provocerar humorpolisen med ett ÄNNU sämre skämt. Vad utdömde hockeydomaren för straff när hen vikarierade i domstolen i rättegången mot abborren som snott sin kompis fena? 2 minuter, "inte firrens". 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts