Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Storbritanien Tyskland nu. 

Blir 4-2 i denna match. Sista målet i öppen kasse. Ostbågarna som jag siar i är osäkra på vilket håll det går åt dock. Men tyskland är ju favoriterna såklart. Men två ostbågar föll på golvet så det kan gå Storbirtaniens väg med.  😑

Dela på andra sajter

Det är ändå en form av eftersändning. Vissa detaljer går förlorade också. Han får öka tempot men då finns det en viss risk att stafvelen ökar och då blir det helt obegripligt. Vad han än gör.... bara han inte nämner kriget. 

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, Dark Of Light said:

Det är ändå en form av eftersändning. Vissa detaljer går förlorade också. Han får öka tempot men då finns det en viss risk att stafvelen ökar och då blir det helt obegripligt. Vad han än gör.... bara han inte nämner kriget. 

kan ju inte avslöja detaljerna för då vet ju bägge lagen hur jag spelar. Då hjälper det ju inte om jag ökar för då  står alla där jag är påväg.😏 

Hur tänkte du nu? 😳

Dela på andra sajter

Sitter och ber medans jag kollar. Har en massa ostbågar i bönebyttan som jag måste äta med andakt. Råkade bli en öl med. Så nu borde ni haft Godis här för att få ett mera komplett referat. ☺️

Dela på andra sajter

Nu har SVT-gubbarna bättre koll på spelarna. De har inte ändrat sig en enda gång, Till skillnad från i förra bolingrundan där det, som DOL redan påpekat, var en massa undrande och eller hela tiden. 

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Dark Of Light said:

Fast det kunde ju varit värre... Paus, Passa, Skott eller(!) Rast kanske inte vore en hit heller.... eller?

Paus låter ju som ett klockrent danskt förnamn. Paus Hansen Jensen. Lillebror till Knud Hansen Jensen. 

Eller Paus Eller. Danmarks egen James Bond. Då kan de välja på att titta på "Bond, James Bond", eller "Eller, Paus Eller" eller "Paus, Eller Paus" om dom har nån konstig omvänd namnstandard i Danmark som liknar deras räknesystem. 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.