-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Sista perioden med "bowling" börjar nu. 😉 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 8 minuter sedan, Dark Of Light said: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Strike från Damnark nu står det 4-4, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Jösses! Bowlingen går ju till förlänging. Itressant att Frankrike står sig så bra mot Danmark ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Nu fick det gå till straffabete när ingen av bowlarna slog en homerun och fick en nacksving på den anrdra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Måste vara förvirrande med en spelare på plan som heter Eller, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Fast det kunde ju varit värre... Paus, Passa, Skott eller(!) Rast kanske inte vore en hit heller.... eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Jo det var lättar när alla danskar hette Jensen när det var 3 vs 3, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 1-1 is traffar nu, Tänk om det går till ordiarie speltid och de får börja om... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Damnark vann tillsut. Inte så otippat innan start men de fick kämpa för sin vinst ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Damnark var en bra felskriving, behåller den. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Storbritanien Tyskland nu. Blir 4-2 i denna match. Sista målet i öppen kasse. Ostbågarna som jag siar i är osäkra på vilket håll det går åt dock. Men tyskland är ju favoriterna såklart. Men två ostbågar föll på golvet så det kan gå Storbirtaniens väg med. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 1 timme sedan, -k9- said: Damnark var en bra felskriving, behåller den. 🥰 Storbirtanien är inte så dåligt det heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Behovet av TV minskar haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Det är ändå en form av eftersändning. Vissa detaljer går förlorade också. Han får öka tempot men då finns det en viss risk att stafvelen ökar och då blir det helt obegripligt. Vad han än gör.... bara han inte nämner kriget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Tråkigt att det ska vara så mycket fulspel i bowlingen idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 6 minuter sedan, Dark Of Light said: Det är ändå en form av eftersändning. Vissa detaljer går förlorade också. Han får öka tempot men då finns det en viss risk att stafvelen ökar och då blir det helt obegripligt. Vad han än gör.... bara han inte nämner kriget. kan ju inte avslöja detaljerna för då vet ju bägge lagen hur jag spelar. Då hjälper det ju inte om jag ökar för då står alla där jag är påväg.😏 Hur tänkte du nu? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 😄 Ja, just det ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Sitter och ber medans jag kollar. Har en massa ostbågar i bönebyttan som jag måste äta med andakt. Råkade bli en öl med. Så nu borde ni haft Godis här för att få ett mera komplett referat. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Ja....vahettere..... ...vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Nu har SVT-gubbarna bättre koll på spelarna. De har inte ändrat sig en enda gång, Till skillnad från i förra bolingrundan där det, som DOL redan påpekat, var en massa undrande och eller hela tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Wut! Får ekränna att jag tvilade på ostbågarna men det står 0-0 efter första period. Så det kan gå så ändå. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Jag är lika mållös som matchen 😑 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 9 minuter sedan, Dark Of Light said: Jag är lika mållös som matchen 😑 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Tyskland har 1-0 nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Två perider spelade och tTysklnad har bara ett måls ledning. Jösses vilket svårtippat VM detta är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Väääldigt starkt spelat av Stor Britannien. Det kommer att bli hårda slutstrider i Ber... tredje perioden. Spännande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 Jo tredje Rike... perioden blir intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 11 maj 2019 Dela Postat 11 maj 2019 2 timmar sedan, Dark Of Light said: Fast det kunde ju varit värre... Paus, Passa, Skott eller(!) Rast kanske inte vore en hit heller.... eller? Paus låter ju som ett klockrent danskt förnamn. Paus Hansen Jensen. Lillebror till Knud Hansen Jensen. Eller Paus Eller. Danmarks egen James Bond. Då kan de välja på att titta på "Bond, James Bond", eller "Eller, Paus Eller" eller "Paus, Eller Paus" om dom har nån konstig omvänd namnstandard i Danmark som liknar deras räknesystem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts