Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Har blivit frisk....hmmmm..."frisk".. för första gången i år så jag har varit påtok för rastlös för att orka sitta så mycket  vid datorn nu. Det är min ursäkt helt enkelt. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om fiskglass skulle kunna bli en hit? Nappar ni? Stekt strömming med lakrits rippel? Sill/vanilj med kolasås? Lakrits/bläckfisk? Laxstrut? Abborr-is med chocklad topp? Regnbågs-sandwich?

Man undrar ju...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kosntiga matcher idag. Så udda lag som möter varandra att det kan bli lite JVM-vibbar iofs. Får nog bli lite gloende på VM idag bara just därför. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om man skulle sätta igång och få ordning på tomten i år? Har behövt några år men inte blivit av pga en långdragen depression. Men tomten blir ju mindre när man mäter den i kvadrat och inte i kubik som jag annars kunna gjort. Har ju haft mer gräs än många grannar trotts att min tomt är mindre. Men bara mätt i kubik och inte om man mäter i kvadrat, som sagt. 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Märks att man varit sjuk länge nu. Orkade en timme sen fick jag avbryta för mat och vatten. Baksidan är ju att jag inte fick mer gjort. Fördelen är ju att jag fick mycket gjort, och att jag dessutom fick träning för att kunna orka mer nästa gång. Så nu tänker jag fylla på det halvfulla glaset med lite vila och kaffe med fisk.... glass...menade jag. 

 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, -k9- said:

Undrar om man skulle sätta igång och få ordning på tomten i år? Har behövt några år men inte blivit av pga en långdragen depression. Men tomten blir ju mindre när man mäter den i kvadrat och inte i kubik som jag annars kunna gjort. Har ju haft mer gräs än många grannar trotts att min tomt är mindre. Men bara mätt i kubik och inte om man mäter i kvadrat, som sagt. 🤔

Ansa skägget och ge honom nya renar och ge honom mer gröt så han växer. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha! Trodde att du menade en jag spelar med som nickar Tomten när vi spelar dataspel online först. Undrade hur tusan du kände till honnom... haha! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...