Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jovars hövvet upp och fötterna ner. 

Har bytt till ett jobb som konstruktör på Volvo bussar som suger hårt och stressar ihjäl mig, annars är bara bra! xD

Hur är det med dig Fidden? och vad har hänt sedan sist?

Postat (redigerat)

Känns som det är dags för den här bilden igen. Länge sedan sist. Hur sa vi, skulle vi trycka upp dessa?

palmeander.jpg

Redigerat av Memphis
  • Gilla 1
Postat

Låter inte som ett vidare jobb för dig, ta bussen därifrån till något som passar dig bättre, du lär vara eftertraktad ☺️

Jag tänkte försöka byta jobb och stad själv, bo själv ett bra tag 

Postat
Just nu, Fidden säger:

Låter inte som ett vidare jobb för dig, ta bussen därifrån till något som passar dig bättre, du lär vara eftertraktad ☺️

Jag tänkte försöka byta jobb och stad själv, bo själv ett bra tag 

Jo sitter och söker jobb just nu faktiskt. 😄

Okej, vad känner du för att söka då? och byta stad alltså? KOM TE GÖTET VETTJA xD

Postat

Äh, jag gick vidare till omgång 2 pga min pål meander tischa och min kommentar om att det bästa med ett jobb är semestern. 😄

Postat
49 minuter sedan, Fidden säger:

Vi är ca 20 minuter sena, mitt könsbyte i Skövde är ca 20 minuter långt... Tight å härligt. 

....eeeh.... 😳

Tjenare alla! Vakul att se er alla här...som är här när ni är här. Härligt va?  🙂

Postat (redigerat)

Imorgon blir det en kaffe på det!

Men först ska jag köpa en Toyota! 😳

..joo tack de e bra med mig. 🙂

Redigerat av Neosus
Postat
3 timmar sedan, Fidden säger:

[...]

JAK ÅKA TÅK NU IGEEEN

No worries, dör du under resans gång är du bara skendöd😮

• Haha 1
Postat
34 minuter sedan, Fidden säger:

Äh, jag gick vidare till omgång 2 pga min pål meander tischa och min kommentar om att det bästa med ett jobb är semestern. 😄

😆😄 

Postat
16 timmar sedan, Memphis säger:

Jovars hövvet upp och fötterna ner. 

Har bytt till ett jobb som konstruktör på Volvo bussar som suger hårt och stressar ihjäl mig, annars är bara bra! xD

Hur är det med dig Fidden? och vad har hänt sedan sist?

Hur gick det med pluggandet? Började inte du på nån musikgrej?

Postat
22 timmar sedan, Fidden säger:

Häj! Läst ikapp mig, kul å se den gode  Memphis igen ☺️

JAK ÅKA TÅK NU IGEEEN

På tal om... jag fick en sån jäkla deja vu av mitt pun om din nya jultågstradition. Kollade tillbaka i min aktivitetslista från förra året men hittade inget liknande. Även ditt svar kändes helbekant. 😆

Postat
På 2019-01-23 på 22:56, Memphis säger:

Sjukt intense med World Championship i Tetris! xD

Kolla ifrån ungefär halva videon, då sista matchen är. En 16åring möter världmästaren som stått på tronen de senaste 4 åren. 

Den där videon har annonserat sin närvaro för mig på Youtube bland "Recommended" så länge nu att jag kanske får lov att bara göra bort och se skiten. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.