slejnard Postat 28 april 2019 Dela Postat 28 april 2019 Repat med bandet govatt Vagott va Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 april 2019 Dela Postat 28 april 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 april 2019 Dela Postat 28 april 2019 WAHgott! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 april 2019 Trådstartare Dela Postat 28 april 2019 RIP Svante Grundberg🙁 Sjukt ledsamt! Blir fan i mig Nattsudd på YT och en yttepyttewhiskey på det ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 28 april 2019 Dela Postat 28 april 2019 🙁 RIP 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 Nu är vi online igen 🙂 kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 Jåh! Å en trevlig valborgs tillönskas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 En ganska lugn valborg för min del. Men Julius pappa och bonussyrra blev magsjuka på hans födelsedag, vilket fick till följd att han hamnade hos sin mor hela dagen efter skolan. Då fick jag det stora nöjet att underhålla honom på distans med några timmars fortnite. Ingen optimal födelsedag för honom kanske, men vi hade rätt kul som vanligt. Iallafall efter det sedvanliga teknikstrulet. Nu lite rödvinsnostalgi med gamla kentskivor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 Citera Fan, brinner det nån st... doh! Funderade Roger när han ställde upp balkongdörren för att vädra lite... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 2 minutes ago, Pico said: Funderade Roger när han ställde upp balkongdörren för att vädra lite... Jag är helt med dig, hade inte fattat grejen på bra länge här heller. Men så har vi eldningsförbud också. Valborg är inställd, iallafall eldandet. Du menar alltså att ni får elda där uppe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 Otroligt ändå att det är som det är för det troliga är ju att det inte kan vara på ett annat vis än så som det redan är. Så är det. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 För det kommer att bli på ett annat vis sedan men det kommer ändå att vara som det är, då. Frågor på det? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 5 minutes ago, Neosus said: För det kommer att bli på ett annat vis sedan men det kommer ändå att vara som det är, då. Frågor på det? 😐 Jo jag har en fråga... Är inte förändring ändå en myt? Jag menar, Olsberg. Allt är precis som för 15 år sedan 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 Ja det är det som är det otroliga för att det är troligt att det fortfarande är som det är nu, precis som det var då. Otroligt va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 27 minutes ago, Neosus said: Ja det är det som är det otroliga för att det är troligt att det fortfarande är som det är nu, precis som det var då. Otroligt va? Troligen otroligt otroligt, otroligt nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 april 2019 Dela Postat 30 april 2019 Oja! Otroligt otrolig! KPD imorn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Jåh och idag är nu imorgon så KPD är i detta nu. Fantastiskt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Ja... Heelt vahetteereh..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Otroligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 JA PRECIIIIIS! Skönt att få det undanstökat 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Jåh! KPD pd imorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Vadådå? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Vadå vadådå va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Ingen KPD efter 18! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 😐 Nej nu är det dax att lämna bort öronen för nu har man (jag) suttet hela dagen och joxat musik (och vem av oss är jag undrar man)... 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 (redigerat) Ni kommer att få lyssna på min nya hit tror jag... sedan. Vore kul att höra vad det är ni hör. Och hör sen! Redigerat 1 maj 2019 av Neosus stavfehl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Frågor på det? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2019 Dela Postat 1 maj 2019 Jo jag har en fråga. Inmundigades det kaffe under tiden du joxade hiten? ☺️ blir kul höra sen! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts