Neosus Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Velociped! Köp en sån... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 pt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Glömmer hela tiden bort att jag fortfarande är sjuk. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Lyckades skrämma grannarna när jag hostade så att det lät som att jag var på väg att bli en zombie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Das ist einem zombie zyckäl. Kpd im morgens? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 einem och hela den dativ-ångesten tänker jag i ren självbevarelsedrift bara ignorera rakt av... men cykel vill jag bestämt minnas är (das) Fahrrad. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Exactemente som tysken säger, men låter inte alls lika roligt. Ja fy faen... tyska lektionerna var fruktlösa på mig. Tyska läraren i högstadiet hade föga tålamod med bullriga högstadieelever. "ARBEIT MACHT FREI" skrek han föga politiskt korrekt och slog sönder en meters linjaler i plast mot katedern så bitarna rök. Det gick åt en låda eller två av dessa linjaler per termin. Han köpte dessa själv och hade alltid en kartong brevid sig. Effektivt, det blev knäpptyst. Detta var inte längre sedan än -80 talet. Hade detta hänt idag hade han blivit hängd, halstrad, steglad och korsfäst i FaceBook krucifixet. Vi hade givetvis blivit kränkta, känt oss oroliga med förstörd nattsömn samt i behov av stödsamtal. Mmm... andra tider och ändå inte såååå länge sedan. Det går fort utför... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Min lärare sa i nian efter tre års "studier" i tyska att jag var värd en etta i betyg men om jag lyckades skriva en trea på slutprovet som omfattade allt från de tre åren så skulle jag också få en trea i slutbetyg. En trea fick jag och das Fahrrad är i princip allt jag har med mig därifrån (mja OK, lite fler grejer men fan inte mycket). Att tokfylla huvudet inför ett prov fungerar tveklöst men provresultatet säger (uppenbarligen) inte mycket mer än att man har förmågan att ta in information och lära sig något. Ett uppföljningsprov några veckor senare skulle kanske kunna komplettera omdömet med att man också har förmågan att totalt förtränga kunskaper man en gång haft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 ICH lähsten gehtüsjen IM ein unt ein halvfen jahren, å sen bytte jag till bild. Tillvaron blev mycket bättre! ☺️ snygg pt neosus. Den var du värd! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 2 timmar sedan, Dark Of Light säger: 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 Hilarious och fucking-jävla painful att lyssna på... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 april 2019 Dela Postat 18 april 2019 4 timmar sedan, Dark Of Light säger: ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Lite u-18 hockey ikväll, kanske? https://www.svtplay.se/video/21658702/ishockey-u18-vm/ishockey-u18-vm-ornskoldsvik-sverige-lettland?start=auto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Nope. Ska å gigga. Morn å KPD 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Blir visst iväg och fira påsk med min polares familj trotts allt. Så inge hockey för mig heller. Så glad påsk på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Tack detsamma k9! Giggar i kåtan ikväll 😊 Å här kan ni höra mig o Enoch. Vi kom inte med i P4 nästa: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 oj! Vägde mig just efter snart tre månaders sjukdom. Har gått ner 13kg i vikt men gått upp en storlek i midjan på byxorna... ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 tappat muskler och lagt på mig fett har jag gjort alltså.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Ok. Jag är rätt fet å! Borde gå ner lite men är svag för karameller ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 En kpd och sen ut och fånga lite sol? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Ptjaa varför inte? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Vissa kör body bodybuilding men jag kör buddhabuilding. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Får inte tag på solen den har gömt sig bakom molnen vad göra? 🙁 😕 😏 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Mulet här å! Man kan ta en piasava och sopa bort molnen eller föröka blåsa bort dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 Längesen vi gjorde ett pubgig ihop som jag å sambon. Trubadurgig vs. Blir kul. Lite nervöst men Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 april 2019 Dela Postat 19 april 2019 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts