Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
37 minuter sedan, Overkill säger:

Har det gått bra med flytten? Känns det bra?

Det går ok, finns kvar en del i västerås, främst Emmas grejer som hon har svårt att ta hand om. Får väl åka upp nästa helg och hjälpa henne. 

Sen kanske jag tog mig lite vatten över huvudet med detta renoveringsobjekt, kommer ta bra lång tid innan det känns färdigt 😆

Men badrummet blir riktigt fint. Nästa projekt får bli sovrummet, så jag slipper sova på vardagsrumsgolvet. Men först måste jag hitta nån uggla att sätta i fönstret så att den envisa sädesärlan slutar försöka flyga in heeeela tiden :rolleyes:

Dela på andra sajter

På 2019-04-13 på 20:55, slejnard säger:

Å k9 försvann igen. Haaaaaaaallåååååååå k niiiiiiiiieeeeeeeeee vaaaaaaaaar äääääääär du?!

Blir lite så när jag har så mycket att göra nu. 

Är nummer åtta i kön så nu hinner jag spamma. 

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, Fidden säger:

Det går ok, finns kvar en del i västerås, främst Emmas grejer som hon har svårt att ta hand om. Får väl åka upp nästa helg och hjälpa henne. 

Sen kanske jag tog mig lite vatten över huvudet med detta renoveringsobjekt, kommer ta bra lång tid innan det känns färdigt 😆

Men badrummet blir riktigt fint. Nästa projekt får bli sovrummet, så jag slipper sova på vardagsrumsgolvet. Men först måste jag hitta nån uggla att sätta i fönstret så att den envisa sädesärlan slutar försöka flyga in heeeela tiden :rolleyes:

Huvudsaken du har någonstans att bajsa..i. 

Dela på andra sajter

Just nu, Dark Of Light säger:

Fast blir inte det svårt att få den med på cykeln då?

Köper jag ett batteri till så kan jag åka och hämta det i Borlänge. 😑

Haha! Kul att sitta och åka 10 mil (den lagliga vägen med cykel) var av 5 med jättestort paket fram på. ?

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.