Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
7 minuter sedan, slejnard säger:

Ska repa litt ikväll. Jag å sambon spelar på lokal på långfredag. Endast låååååånga öl får inmundigas av folket ☺️

ABER WAS MACHEN SIE MENCH!? ACHTUNG, ACHTUNG MACHINGEVÄRE ÛBERSTURMANN KESSLER IST IN DER PANZER!? Mann blier juh uppgerörtet af diezen waansinisch kommentaren, bitte. Dû meinst väl ändå kaffe wah? Und, det heter nicht das wolk... det heter pöbeln!

3 minuter sedan, slejnard säger:

Fin pt! Grattis! 🙂 ? men mitt citerade inlägg syntes först ?

😄 En svag doft av desperation sprider sig i tråden....

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, Fidden säger:

Hurraaa, imorgon utrustas min lägenhet med en toalett! ?

(eventuellt är det jag som är den skyldige vad gäller doften) 

Den där toaletten låter som någon slags extrautrustning? 😳 Var det billigare att hyra lägenheten utan? Lånade du grannens innan du kryssade i tillbehörslistan? Eller hävde du röva över balkongräcket eller använde du måhända köksvasken? Badkaret? Sophink?

Frågor... frågor...

Redigerat av Dark Of Light
Slavtvelf
Link to comment
Dela på andra sajter

😆

 

Jag köpte en gammal lägenhet, orginalbadrum från 60-talet. Anlitade hantverkare för att riva ut och sätta dit nytt. De fixade det mesta medan jag bodde kvar i västerås, men denna veckan har jag bott hos föräldrarna ett par tågstationer närmre DoL-land. 

Link to comment
Dela på andra sajter

I förmiddags var jag på sjukhuset för att få sköldkörteln kollad. Radioaktivt i ådrorna för röntgen. Drack radioaktiv jod. Dock ofarlig dos för omgivningen

 

Det fick bli djävligt mycket kpd!  Är nu i strålande form!

 

Sov gött!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hey son hit the doorman he does get blue go get her bodyguard you´re still up some new volunteer if we bleep or tears van be tests prayer but now fill up Salix monday phone car near Capitol boil it escaped escaped Oh oh mistletoe lovely fresh fall spray foam car the Furbu penis I some. Hi leave!

Visst är You Tubes översättnings funktion bra? Vad jag tittade på? En italiensk recension om luftvapen... Man skulle kunna göra en låt med det där som text...

Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär dags!? Då blir det ingen sömn för dig inatt men det kanske är planen...

Jah alltså jag skulle ju på JooTooben titta på en luftvapen recension men den var på italienska så jag drog på You Tubes översättningsfunktion och.... det blev mer än obegripligt. Roligt men obegripligt, lite som längstah.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light säger:

Hey son hit the doorman he does get blue go get her bodyguard you´re still up some new volunteer if we bleep or tears van be tests prayer but now fill up Salix monday phone car near Capitol boil it escaped escaped Oh oh mistletoe lovely fresh fall spray foam car the Furbu penis I some. Hi leave!

Visst är You Tubes översättnings funktion bra? Vad jag tittade på? En italiensk recension om luftvapen... Man skulle kunna göra en låt med det där som text...

Jag tänkte gissa på Frank Zappa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...så jag tänker inte gissa så.. ☺️ 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Såhär dags!? Då blir det ingen sömn för dig inatt men det kanske är planen...

Jah alltså jag skulle ju på JooTooben titta på en luftvapen recension men den var på italienska så jag drog på You Tubes översättningsfunktion och.... det blev mer än obegripligt. Roligt men obegripligt, lite som längstah.

Nä alltså har fyllt dagens kvot men är ändå stinn om fu hajar 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...