Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

51 minuter sedan, Pico säger:

Mjaooo... men inte så våldsamt mycket kvar. Det är ju de där stora bergen som traktorerna skottar ihop som blir kvar längst så klart men i övrigt börjar det vara ganska snöfritt. Självrå?

Ja lite kvar på ängarna nen går åt rätt håll. Nu inväntas islossning så det blir nå fiske snart! Å imorn till Lule å de hockey. Bara dåliga biljetter kvar så vi ska äta hockey på olearys ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
23 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Hmm... Spanar in Black Summer på Netflix. En slags Walking Dead variant. Får väl se om det är bra, lite tidigt att säga är inne på 3:e avsnittet.

Btw, min far genom gick en operation pga ett bråck på kroppspulsådern. Allt gick bra dock och han kommer hem igen imorn ☺️

Har inte Netflix! Ser nåt program med Gordon ramsey.

bra att det gick bra för farsan din 🙂 

min gick ju bort för några år sen. Saknarn fast vi inte sågs så ofta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, slejnard säger:

Såg du ptn dol? Vacker som en dag 🥰 

Absolut! Visst du har tagit efter mig, en slags PT cover kanske man ju säga men... Jag tar inte illa upp. Copying is the greatest form of flattery som di säger over there... Puss på dig 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, Overkill säger:

Kom att tänka på att man kan skulle kunna säga att ”någon är jättelik ett jättelikt jättelik”. Då tänkte jag på Fidden. Tänker nog ca en gång i veckan på att dricka dricka ur urkopparkoppar. 

Koppar av koppar

Koppar av koppar.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...