Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
På 2019-04-09 på 17:55, Memphis säger:

På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP

Fan vad ballt, grattis kompis!

Dela på andra sajter

38 minuter sedan, slejnard säger:

Pico! Har ni nån snö kvar down there? ?

Mjaooo... men inte så våldsamt mycket kvar. Det är ju de där stora bergen som traktorerna skottar ihop som blir kvar längst så klart men i övrigt börjar det vara ganska snöfritt. Självrå?

Dela på andra sajter

Hmm... Spanar in Black Summer på Netflix. En slags Walking Dead variant. Får väl se om det är bra, lite tidigt att säga är inne på 3:e avsnittet.

Btw, min far genom gick en operation pga ett bråck på kroppspulsådern. Allt gick bra dock och han kommer hem igen imorn ☺️

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Hmm... Spanar in Black Summer på Netflix. En slags Walking Dead variant. Får väl se om det är bra, lite tidigt att säga är inne på 3:e avsnittet.

Btw, min far genom gick en operation pga ett bråck på kroppspulsådern. Allt gick bra dock och han kommer hem igen imorn ☺️

Black Summer - ingen kommentar so far men kanske får lov att spana in det på Netflix själv.

Din far - gött att höra! Skall man välja sin bråckplacering så är kroppspulsådern kanske inte förstahandsvalet så, gött att höra som sagt!

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.