Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Ironiskt nog så tycker jag det är kul att bygga datorer och optimera dem så att de gör som jag vill. Antar att det är själva inlärningskurvan som gör det motigt för mig. 

Dela på andra sajter

På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, Memphis säger:

På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP

Jäklarns va kul. Grattis! 🙂 

å jag ska börja på moccamaster som smakexpert ☺️ 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, Neosus säger:

Jåh håller med! Vad använder du för trumprogram och trumset?

Roland TD1 DKM (det billigaste med nätskin) och så vill jag köra Groove Agent i Cubase 10. 

Dela på andra sajter

38 minuter sedan, Memphis säger:

Cool! Då vill jag att du tar fram en ersättare till Fractal Design r6. Den ska heta Fractal Design k9, ha plats för två moderkort, ett vanligt ATX och ett mini ATX. Plats för minst två stycken 360 vattenkylning. Varsin av och på knapp för moderborden och så ska den brygga gott kaffe forts som fasiken med. 😑

Mmmkay? ☺️

Redigerat av -k9-
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, Memphis säger:

Gött! Skönt att du kom ifrån det där jobbet du vantrivdes på ☺️

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, -k9- säger:

Cool! Då vill jag att du tar fram en ersättare till Fractal Design r6. Den ska heta Fractal Design k9, ha plats för två moderkort, ett vanligt ATX och ett mini ATX. Plats för minst två stycken 360 vattenkylning. Varsin av och på knapp för moderborden och så ska den brygga gott kaffe forts som fasiken med. 😑

Mmmkay? ☺️

Haha yep jag fixar! 😄

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, Fidden säger:

Gött! Skönt att du kom ifrån det där jobbet du vantrivdes på ☺️

Yep Fidden! ☺️ Ett drygt halvårs helvete är snart över. Dock om 3mån 😑

Dela på andra sajter

1 timme sedan, Memphis säger:

Oh Grattis som bara den! Fractal Design är jäkligt bra (och lär bli bättre nu då). 👍

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, Neosus säger:

Oh Grattis som bara den! Fractal Design är jäkligt bra (och lär bli bättre nu då). 👍

Tack Grahn! ☺️ 

Ja jag har själv prylar från dom och är väldigt nöjd. 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.