-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Jag vet att 80% av det beror på att jag tycker det är så tråkigt att strula med datorer på detta sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Ironiskt nog så tycker jag det är kul att bygga datorer och optimera dem så att de gör som jag vill. Antar att det är själva inlärningskurvan som gör det motigt för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Jåh håller med! Vad använder du för trumprogram och trumset? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 HEJ GRAHN BAKOM ALLA TRÄDEN ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 21 minuter sedan, Memphis säger: På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP Jäklarns va kul. Grattis! 🙂 å jag ska börja på moccamaster som smakexpert ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 1 timme sedan, Neosus säger: Jåh håller med! Vad använder du för trumprogram och trumset? Roland TD1 DKM (det billigaste med nätskin) och så vill jag köra Groove Agent i Cubase 10. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 (redigerat) 38 minuter sedan, Memphis säger: På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP Cool! Då vill jag att du tar fram en ersättare till Fractal Design r6. Den ska heta Fractal Design k9, ha plats för två moderkort, ett vanligt ATX och ett mini ATX. Plats för minst två stycken 360 vattenkylning. Varsin av och på knapp för moderborden och så ska den brygga gott kaffe forts som fasiken med. 😑 Mmmkay? ☺️ Redigerat 9 april 2019 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 53 minuter sedan, Memphis säger: På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP Gött! Skönt att du kom ifrån det där jobbet du vantrivdes på ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 18 minuter sedan, -k9- säger: Cool! Då vill jag att du tar fram en ersättare till Fractal Design r6. Den ska heta Fractal Design k9, ha plats för två moderkort, ett vanligt ATX och ett mini ATX. Plats för minst två stycken 360 vattenkylning. Varsin av och på knapp för moderborden och så ska den brygga gott kaffe forts som fasiken med. 😑 Mmmkay? ☺️ Haha yep jag fixar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 2 minuter sedan, Fidden säger: Gött! Skönt att du kom ifrån det där jobbet du vantrivdes på ☺️ Yep Fidden! ☺️ Ett drygt halvårs helvete är snart över. Dock om 3mån 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 1 minut sedan, Memphis säger: Haha yep jag fixar! 😄 Bra! Då väntar jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 1 timme sedan, Memphis säger: På tal om datorer så har jag fått kontrakt för nytt jobb på Fractal Design som produktutvecklare ☺️ Så jag ska designa datorchassin, vattenkylning mm. ☺️ WOOP WOOP Oh Grattis som bara den! Fractal Design är jäkligt bra (och lär bli bättre nu då). 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 2 minuter sedan, Neosus säger: Oh Grattis som bara den! Fractal Design är jäkligt bra (och lär bli bättre nu då). 👍 Tack Grahn! ☺️ Ja jag har själv prylar från dom och är väldigt nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Så dumt att bygga en oförströrbar gura till Yngwe Malmsten xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Jag s(l)ejer då det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 april 2019 Trådstartare Dela Postat 10 april 2019 Hej Memph!🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 !håJ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 Scuu! Baka taklänges sparar vi till sidan 666. Med den här takten kommer komma dit om ca 3 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 Yeey vad lätt det var att fixa mina midi problem. Eller vad lätt det verkar vara. Fick denna bil postad: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 Vagott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Scuu! Baka taklänges sparar vi till sidan 666. Med den här takten kommer komma dit om ca 3 år. Vi måste kämpa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 18 minuter sedan, -k9- säger: Yeey vad lätt det var att fixa mina midi problem. Eller vad lätt det verkar vara. Fick denna bil postad: ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 april 2019 Dela Postat 10 april 2019 Måste installera om tvn. Hittar inte den inbyggda cromecasten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts