Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
24 minuter sedan, slejnard säger:

Det var ingen ninja 😑 

HAR hunden tv öht? 😳

Det var en ninja som blev så förvånad att han glömde ta på sig ninafierings masken. 😑

Nej hunden behöver varken TV eller klocka för att veta när Rapport börjar. ☺️

Dela på andra sajter

Får dra till Ica istället. Ligger närmare men är lite lika bra som Willys är här i Ludvika. Har 54 minuter på mig. Så jag hinner tvätta mig och byta kläder om jag sätter igång nyss. 

Dela på andra sajter

Nej nu får vi försöka bena ut det här... Hunden blev med sin TV, det fick du rapport om. Så långt är allt kristallklart. Sedan skrev du cykel, korrekt? Men sedan blir det rörigt med Ludvika som är lika (men bara lite) bra som den där Willy. Är det han som du ska byta kläder med om en 54 minuter? Och tvätten, hur blir det med den?

Frågor... frågor...

Dela på andra sajter

Yeey! Jag hann! Skulle kunna gå en gång till nästan. ☺️

Men jösses vad ont jag fick i foten. Börjar tro att jag måste förbereda mig på att det är en kronisk gikt  jag har. Men det kunde i så fall varit värre trotts allt. 

Dela på andra sajter

Försökte spela in trummor med mitt digitala set i går natt, men fel ljud triggades i Cubase när jag spelade på hårdvaran och ville trigga mjukvara. Baskaggen låg på kantslaget på high hat och så vidare. Någon som vet varför det blir så? 

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, Neosus säger:

Beror på vad du använder för trumprogram och trumset. Det finns olika maps till olika trumset...

Downsplaining? 😆 😕

?

Dela på andra sajter

Men nej jag har inte ens koll på va olika maps betyder. Ogillar ju att hålla på med datorn och mjukvara så jag kan inget sådant alls. 

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, slejnard säger:

🙂 

god morgon 

God morgon! Hundarna ville ut så jag fick vakna och gå med dem. Tror att jag ska somna om ett tag ändå. 😑

Dela på andra sajter

God Deg alla glada bagare!

Idag ska jag intervjuas av Skolverket. Drömde om det när väckarklockan ringde. Blir nog bra.

Övermycket KPD!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, slejnard säger:

Kan aldrig bli övermycket KPD. Eller jo när magen börjar grumla 😑

Det gör den ju bara när intaget varit för lågt. 😑

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.