slejnard Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Nej men han har en mage som pratar klocka för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Haha! Snygg PT ninja där, Slej. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Det var ingen ninja 😑 HAR hunden tv öht? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 24 minuter sedan, slejnard säger: Det var ingen ninja 😑 HAR hunden tv öht? 😳 Det var en ninja som blev så förvånad att han glömde ta på sig ninafierings masken. 😑 Nej hunden behöver varken TV eller klocka för att veta när Rapport börjar. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Oj! Missade ju att handla nu. 😱😱😱? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Men du skrev cykel? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Får dra till Ica istället. Ligger närmare men är lite lika bra som Willys är här i Ludvika. Har 54 minuter på mig. Så jag hinner tvätta mig och byta kläder om jag sätter igång nyss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Nej nu får vi försöka bena ut det här... Hunden blev med sin TV, det fick du rapport om. Så långt är allt kristallklart. Sedan skrev du cykel, korrekt? Men sedan blir det rörigt med Ludvika som är lika (men bara lite) bra som den där Willy. Är det han som du ska byta kläder med om en 54 minuter? Och tvätten, hur blir det med den? Frågor... frågor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Den är klar. Kläder snart på. 45 minuter kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Det är via hundens mage larmet om Rapport går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 41 minuter kvar så jag går nu med god marginal. Laters! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 laters 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Yeey! Jag hann! Skulle kunna gå en gång till nästan. ☺️ Men jösses vad ont jag fick i foten. Börjar tro att jag måste förbereda mig på att det är en kronisk gikt jag har. Men det kunde i så fall varit värre trotts allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Försökte spela in trummor med mitt digitala set i går natt, men fel ljud triggades i Cubase när jag spelade på hårdvaran och ville trigga mjukvara. Baskaggen låg på kantslaget på high hat och så vidare. Någon som vet varför det blir så? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Beror på vad du använder för trumprogram och trumset. Det finns olika maps till olika trumset... Downsplaining? 😆 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 april 2019 Dela Postat 8 april 2019 Såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 🙂 god morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 7 timmar sedan, Neosus säger: Beror på vad du använder för trumprogram och trumset. Det finns olika maps till olika trumset... Downsplaining? 😆 😕 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Men nej jag har inte ens koll på va olika maps betyder. Ogillar ju att hålla på med datorn och mjukvara så jag kan inget sådant alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 4 minuter sedan, slejnard säger: 🙂 god morgon God morgon! Hundarna ville ut så jag fick vakna och gå med dem. Tror att jag ska somna om ett tag ändå. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 God Deg alla glada bagare! Idag ska jag intervjuas av Skolverket. Drömde om det när väckarklockan ringde. Blir nog bra. Övermycket KPD! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Kan aldrig bli övermycket KPD. Eller jo när magen börjar grumla 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 2 timmar sedan, slejnard säger: Kan aldrig bli övermycket KPD. Eller jo när magen börjar grumla 😑 Det gör den ju bara när intaget varit för lågt. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Måste brygga mig en panna nu. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 9 april 2019 Dela Postat 9 april 2019 Jag blir inte klok på hur jag ska få miditrummorna att trigga rätt ljud... suck! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts