Dark Of Light Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 På logotypen har man givetvis bara en älg och låter folk bli förbannade. 😑 "Det heter så, för att byxorna en gång var två" kan man rimma åt den förvirrade pöbeln.
Dark Of Light Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 På menyn står givetvis allt i par. Ett par överdyra köttbullemackor. Ett par dagens. Ett par fisljummen mjölk osv.
-k9- Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 5 timmar sedan, slejnard säger: Testa spela in med rak eq. Lägg sen ett högpass filter lätt kompression och lite reverb. Mumma ☺️ Tror inte jag kommer spela in med inbyggd mick ändå. Men det gick att få till lite coola ljud där det gick att ratta in locut, midcunt/boost eller high cut direkt i EQ på guran. Men jag föredrar att köra mickar och preamp istället.
-k9- Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 Måste ju se på dumheterna och se om jorden gått under eller inte. Blir så svårt att sova om man inte vet det.
slejnard Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 Här är ett par snön på väg att tina. Osedvanligt tidigt!
-k9- Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 Här var snön borta i några dagar innan det kom ny snö. Gillar inte när det är rena aprillvädret såhär års... ?
-k9- Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 Jag hade dessutom dragit ner på värmen så mu får jag värma bastun en sväng för att få värme i huset. ?
slejnard Postat 5 april 2019 Postat 5 april 2019 Å vi har fikat i husbilen fast på gården. Dragit igång värmen. Cozy!
slejnard Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 Morn! Litt mulet idag 😑 tänkte fiska men kom på att jag inte har nån isbrytare 😑 kpd!
Dark Of Light Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 Is och snö är ett minne blott här sedan en månad tillbaka. Å andra sidan fiskar jag inte, det finns ju de som gör det så mycket bättre.
Algotezza Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 Morron. Solen var röd som en blodapelsin i morse när den precis gått upp. Såg sjuk ut. Luftföroreningar? KPD blev det...
Dark Of Light Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 Feber? Solsting? Acne? Solbränna? Porsit... Prositsias.... Prosotiasisis... Pro... ... Någon hudåkomma?
-k9- Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 Kul när man hittar en instruktionsvideo på Youtube som får ens trumspel att lyfta tre nivåer på någon timme bara. ?
slejnard Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 4 timmar sedan, Dark Of Light säger: Is och snö är ett minne blott här sedan en månad tillbaka. Å andra sidan fiskar jag inte, det finns ju de som gör det så mycket bättre. Vet du om ni har nå bra fiskevatten däromkring?
slejnard Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 43 minuter sedan, -k9- säger: Kul när man hittar en instruktionsvideo på Youtube som får ens trumspel att lyfta tre nivåer på någon timme bara. ? Coolt! 😎
slejnard Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 Kors i taket! 😮 Ska spela i korskyrkan ikväll! 😮 ^_^
Dark Of Light Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 2 timmar sedan, slejnard säger: Vet du om ni har nå bra fiskevatten däromkring? Det var läääänge sedan man hölls med fiskeriet men... Hållsdammen på berget Bllingen med främst inplanterad regnbåge (finns det kvar tro..? så länge sedan). Sedan finns ju givetvis Tidan som man når med en 5-6 km tur åt Karlsborghållet. Vid Karslborg ligger ju givetvis Vättern. Vill du fiska bäcköring så rinner Våmbsbäcken från berget Billingen ner genom Hentorp. Sedan har vi naturligtvis Hornborgasjön strax intill, känd för jerkfiske för att inte tala om tranorna men de gör man bäst i att inte försöka fånga. Man kan hyra båt hos t.ex. Hornborgasjöns fiskecamping. Ja, alltså detta är vad jag minns tillbaka för en sisådär 20-30 år tillbaka. Kpd?
Dark Of Light Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 7 minuter sedan, slejnard säger: Kors i taket! 😮 Ska spela i korskyrkan ikväll! 😮 ☺️ Nämner du inte något om korsdrag där inne så är det närmaste ett tjänstefel.
-k9- Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 Här är videon jag pratade om. Lite väl lång, men när jag satt bakom trummorna och kollade på den så orkade jag lyssna och testa on the fly.
slejnard Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 4 timmar sedan, Dark Of Light säger: Det var läääänge sedan man hölls med fiskeriet men... Hållsdammen på berget Bllingen med främst inplanterad regnbåge (finns det kvar tro..? så länge sedan). Sedan finns ju givetvis Tidan som man når med en 5-6 km tur åt Karlsborghållet. Vid Karslborg ligger ju givetvis Vättern. Vill du fiska bäcköring så rinner Våmbsbäcken från berget Billingen ner genom Hentorp. Sedan har vi naturligtvis Hornborgasjön strax intill, känd för jerkfiske för att inte tala om tranorna men de gör man bäst i att inte försöka fånga. Man kan hyra båt hos t.ex. Hornborgasjöns fiskecamping. Ja, alltså detta är vad jag minns tillbaka för en sisådär 20-30 år tillbaka. Kpd? Ahh. Intressant! Ja vart en KPD i kyrkan.
slejnard Postat 6 april 2019 Postat 6 april 2019 4 timmar sedan, Dark Of Light säger: Nämner du inte något om korsdrag där inne så är det närmaste ett tjänstefel. Muaaaaahhaaahaa 😆
Recommended Posts