Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Just nu, -k9- säger:

Tror att det kommer ifrån när man hade hosor som inte var riktigt som byxor utan två ben med en livrem, men det är jag inte säker på. 

Eller jo.. jag vet att det är så. 

Annons
Postat
Just nu, -k9- säger:

Eller jo.. jag vet att det är så. 

Alltså jag vet att jag tror det, men är osäker på om det är så som jag vet att jag tror det är. 

Postat
Just nu, -k9- säger:

Alltså jag vet att jag tror det, men är osäker på om det är så som jag vet att jag tror det är. 

Är inte så säker att jag påstår att jag tror att jag vet. Men jag är säker på att jag vet att jag tror att det kanske kan vara så. 

Postat

Det kanske heter "ett par soffor" också?

I helvete det gör.... Jag har på mig ett par halsduk? JA DEN HAR JU TVÅ ÄNDAR! Man blir ju upprörd....

Ett par glasögon har jag inte sett den här sidan om den gamle Faith No More gitarristen vad han nu hette.

Postat
På 2019-04-02 på 12:34, Dark Of Light säger:

Kallar min senaste PT ⬆️ för "Väck mé pusta".

Nåjha, har han väl dyker upp brukar han kompensera för antalet icke skrivna inlägg med just det motsatta med råge. Det handlar om balans.

Jobbar på det nu. Om det inte redan noterats.😑

Postat
1 minut sedan, Dark Of Light säger:

Det kanske heter "ett par soffor" också?

I helvete det gör.... Jag har på mig ett par halsduk? JA DEN HAR JU TVÅ ÄNDAR! Man blir ju upprörd....

Ett par glasögon har jag inte sett den här sidan om den gamle Faith No More gitarristen vad han nu hette.

Men om man har två soffor av samma modell och märke så skulle det ju kunna vara ett par soffor, eller? 

Postat
Just nu, -k9- säger:

Men om man har två soffor av samma modell och märke så skulle det ju kunna vara ett par soffor, eller? 

Grejen är ju att det ska vara en. Precis som ett par långfillingar. Väldans motsägelsefullt.

Postat

Blev ju sämre igen efter att jag blivit bättre. Så jag har inte orkat spama ens en gång. Lagom kul att ha varit sjuk över en och en halv månad och veta att man kommer gå lika länge till innan man är fri från skiten. 

Ett tag så mådde jag så bra att jag tänkte gå ut och cykla.. men det var tur att huvudet sa ifrån då. 

Postat

När det kommer till byxorna så fick jag det bekräftat av en lingvist att det kommer ifrån just hosorna. 

Såhär såg de ibland ut. 

hosor-ylle.jpg

Postat

Kan lyssna när jag mår bättre igen. Var ute med hundarna lite väl länge och fick problem med gikt igen. 😱

Postat

Känns inte gikt som något som bara gamla kärringar har? ?

Postat
Just nu, -k9- säger:

Känns inte gikt som något som bara gamla kärringar har? ?

Som vi gamla kärringar har... 😊

Postat

Tråkigt att man är så mycket ljud-mupp att man tycker att midi pianot/stråket och den stålsträngade line in gitarren (eller är det midi gurka med? )  nästan sänker denna cover helt. 

Postat

Ibland passar det bättre med line gura ibland tycker jag att det är det vidrigaste som finns. ?

Postat
12 minuter sedan, slejnard säger:

KPD imorn pd!

Jasså?! Det görs natta nu... jo vars... det är nog natta nu. 

Postat
45 minuter sedan, slejnard säger:

Beror på vad det är för mick tycker jag. Min LR baggs ger fint naturligt ljud linead men en piezomick är tråkig

Så är det ju självklart med. Beror även på gitarren i fråga såklart. Även musikstil påverkar ju. Även vilka andra instrument man har med i ljudbilden. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.