Dark Of Light Postat 2 april 2019 Postat 2 april 2019 Kallar min senaste PT ⬆️ för "Väck mé pusta". Nåjha, har han väl dyker upp brukar han kompensera för antalet icke skrivna inlägg med just det motsatta med råge. Det handlar om balans.
Algotezza Postat 2 april 2019 Postat 2 april 2019 Nationellt prov Svenska ett - läsförståelse - idag. Rejält mycket KPD! Plus KPD!
slejnard Postat 3 april 2019 Postat 3 april 2019 lunchat litt pd ☺️ gig kl 13 på bibblo! 😮 (nej det behöver inte vara tyst där nuförtiden)
Algotezza Postat 3 april 2019 Postat 3 april 2019 Möte med lärarna i svenska kvart i fyra. KPD därför ett måste nu. I morgon är det uppsatsdelen på nationella provet i svenska för ettorna. Få se om jag kan jobba här ett år till. Har önskat så men vi får se... Jobbar man har man pengar men lite frihet. Som pensionär har man frihet men lite pengar. Man ska inte gnälla. Så länge det finns kaffe!!! KPD!
Dark Of Light Postat 3 april 2019 Postat 3 april 2019 4 timmar sedan, Neosus säger: Paj! Lagad? Btw, jag har gjort en könsjustering. Insåg till min förfäran att jag gått med pth i eftermiddags. Det korrekta ska givetvis vara ptv.😑
Algotezza Postat 3 april 2019 Postat 3 april 2019 7 minuter sedan, Dark Of Light säger: Lagad? Btw, jag har gjort en könsjustering. Insåg till min förfäran att jag gått med pth i eftermiddags. Det korrekta ska givetvis vara ptv.😑 La' den swinge la' den rock'n'roll! La' den swinge' til' du mister al kontrol!
slejnard Postat 3 april 2019 Postat 3 april 2019 Så atteh. Har vart med i en kör i vår och vi avslutade med att spela in några låtar. Kul projekt att mixa men lite svårt ?
Dark Of Light Postat 4 april 2019 Postat 4 april 2019 Du har sjungit i ett kör, uppfattat. Bliréh nå kpd?
slejnard Postat 4 april 2019 Postat 4 april 2019 På 2019-04-02 på 12:31, Dark Of Light säger: Bort? Nä jag är hemma å KPD ar ☺️
slejnard Postat 4 april 2019 Postat 4 april 2019 La ut kören på soundcloud. Lyssna om ni vill och betänk att vi är nybörjare inom gebitet. Ändå ett kult projekt. sök MondayChoir
Neosus Postat 4 april 2019 Postat 4 april 2019 1 timme sedan, slejnard säger: Nä jag är hemma å KPD ar ☺️ Några VAB:ar och andra KPD:ar och de e precis de ja gör just nu. KPD:ar alltså.
Dark Of Light Postat 4 april 2019 Postat 4 april 2019 2 timmar sedan, tordA säger: +16C° då räcker det med ETT par långkalsonger ? Man kan ju undra varför det heter ett PAR långkalsonger. Det är ju inte så att man (oftast) har de på sig de parvis. Säger man att man har på sig ett par skjortor? Näj. Ett par strumpor kan man förstå ity det handlar just om två plagg, en för vardera fotdjeffel. Man blir ju förbannad. 1
-k9- Postat 4 april 2019 Postat 4 april 2019 På 2019-04-02 på 11:38, slejnard säger: Vart försvann k9? 😮 Titta under soffan... 😱
-k9- Postat 4 april 2019 Postat 4 april 2019 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Man kan ju undra varför det heter ett PAR långkalsonger. Det är ju inte så att man (oftast) har de på sig de parvis. Säger man att man har på sig ett par skjortor? Näj. Ett par strumpor kan man förstå ity det handlar just om två plagg, en för vardera fotdjeffel. Man blir ju förbannad. Tror att det kommer ifrån när man hade hosor som inte var riktigt som byxor utan två ben med en livrem, men det är jag inte säker på.
Recommended Posts