-k9- Postat 29 mars 2019 Postat 29 mars 2019 6 timmar sedan, slejnard säger: Hunnit med en massa grejs idag: oljat ett bord städat flyttat en stege promenerat jycken rensat avlopp Vad har ni hunnit är frågan? Förutom KPD då ☺️ Bara varit ute med hundarna tre gånger. Skönt väder men jösses vad jobbigt det är när jag inte kan cykla just nu.
-k9- Postat 29 mars 2019 Postat 29 mars 2019 Just det ja. Han prata med Telia och fick veta att jag få fiber installerat mellan Augusti och November.
-k9- Postat 29 mars 2019 Postat 29 mars 2019 23 timmar sedan, Dark Of Light säger: FÄMTIH! Cool! Missade denna viktiga PT av någon anledning. ?
slejnard Postat 29 mars 2019 Postat 29 mars 2019 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Du blir sakta men säkert en riktig kändis där uppe ☺️ Jåh jäklarns å 😄
Dark Of Light Postat 29 mars 2019 Postat 29 mars 2019 (redigerat) M, mm. Sedan kommer spelningarna. Berömmet, de smickrande tidnings artiklarna. Skivkontraktet. Management bolag. Med de kommer pengarna, brudarna, drogerna, sportbilarna, husen, världsturnéerna, filmrollerna, otroheterna, skilsmässan, drogöverdoserna. Skandalerna och de oändliga skvallerpress reportagen... Plötsligt är karriären över, du är gammal och så sitter du där med miljonskulder. Husen, bilarna, brudarna... allt är borta. Till och med dina fiskespön. Allt bara för att du blev intervjuad på ngn lokalradio station och mutade in fiskebilder på nätet. När allt det där har hänt, glöm inte var du kommer ifrån. Längstah. Öl pd? 😄 Redigerat 29 mars 2019 av Dark Of Light
slejnard Postat 29 mars 2019 Postat 29 mars 2019 Gjorde en låt ikväll som ni gärna får ge feedback på. Vart inspirerad av den femte årstiden. Som vanligt så får ni höra först 🙂
Dark Of Light Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 Man undrar u hur den hade låtit på svenska. Snygg refräng. Gör den på svenska. Ngt halv sur sång här och var. Har jag sagt att du ska sjunga på svenska? Gör det. Sjung på svenska alltså. Jorå. Kpd.
slejnard Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 Tack dol. Jo svenska är gott men blir så naket 😮 Tyckte versen blev svårsjungen men ska försöka ta bort det sura...
Neosus Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 Tips numero Uno! Melodyne är ett bra verktyg annars om man vill "finslipa" lite.
slejnard Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 Jå det finns nåt liknande i reaper men hajar inte riktigt hur he fonk
Neosus Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 Melodyne är enkel att använda. Den följde med i mitt Sonar Platinum och jag använder den en del på guran oxå när jag vill tajta till den lite.
slejnard Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 Ja man ska inte underskatta verktygen som finns. Ska kolla upp det där noggrannare. Vart en sen KPD pd ☺️
Dark Of Light Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 3 timmar sedan, slejnard säger: Gjorde om verserna. Mindre surt DOL? ? Ja faen, mysche bättre! Kanoners och bra där!!! Ännd naoo fåår teh sweeediraggadisch väschoun då vah?
slejnard Postat 30 mars 2019 Postat 30 mars 2019 Tack dol! Fick tips av sambon att inte glida/hålla ut tonerna. Vart mer luft och rytmiskt. 🙂 Ja den kanske kunde göra sig på svenska å? ?
Recommended Posts