Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Men idag har det blivit mycket gitarrspelande här. Börjar bli sugen på att fixa studion genast. 

Postat

Börjar bli sjukt trött på att vara sjuk och trött nu. 

Ska se vad som händer med min inflammation i foten nu när jag inte ska äta mer medicin för den. Tror att min mage tagit stryk av alla mediciner med. Kan bara äta någon deciliter i taget om jag inte ska bli övermätt och få det att kännas som att jag har stenar i magen. Måste dricka otroliga mängder vatten just nu för att inte känna att magen är helt i obalans. Med otroliga mängder så menar jag att jag dricker mer än de där 6-8 liter vatten som jag normalt dricker. 

Postat

Yeey! Fick veta att jag kommer få stå ut med hosta i minst två månader till. Fick bränna 500kr till på apoteket med. 

Postat
19 timmar sedan, slejnard säger:

Bandet hette först Magic Touch å sen Miss,ile

Första bandet jag var med i 1969 hette "Lovers Size" ?

( jag i vit skjorta )

11080924_894630170560362_93826320603297833_n.jpg

• Gilla 1
Postat

Just det var ju med i Felow Diners med, men det säger jag inte högt idag. 

Postat

Sen så har jag kommit på namnet Pocket Metroplis som några polare snodde. Fast jag tänkte ha det som titel på ett album. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.