slejnard Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 1 minut sedan, Neosus säger: Då testar ja G som i... G. Jåh! G-sträng 😊 hinner nog inte sjunga förns på söndag men ☺️
Neosus Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 8 minuter sedan, slejnard säger: Låten om vänskapen mellan liten pojke å vovve ? Den är bra den där. Coolt smile... 😄
slejnard Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 19 minuter sedan, Neosus säger: Den är bra den där. Coolt smile... 😄 Tack neosnus ?
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Den där prästmetal låten som du postade förut, DOL, har fått mig att tänka på Tiamat hela dagen... varför då?? 😱
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Oj! De har ju The Dirt på Netflix. flmen om boken om Motley Crue. 😲 Tror den är dålig men vill verkligen se den. 😊
Fidden Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 (redigerat) 8 timmar sedan, -k9- säger: Oj! De har ju The Dirt på Netflix. flmen om boken om Motley Crue. 😲 Tror den är dålig men vill verkligen se den. 😊 Skåda, svaret på inlägget om filmen om boken om Motley Crue. Kpd. Redigerat 23 mars 2019 av Fidden
Algotezza Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 Go lördagsmorgon. Grå himmel och lärkans drill. Kpd. Fika i Malmö på förmiddan... tror jag...
Dark Of Light Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 8 timmar sedan, -k9- säger: Den där prästmetal låten som du postade förut, DOL, har fått mig att tänka på Tiamat hela dagen... varför då?? 😱 ☺️ 8 timmar sedan, -k9- säger: Oj! De har ju The Dirt på Netflix. flmen om boken om Motley Crue. 😲 Tror den är dålig men vill verkligen se den. 😊 Boken är fascinerande. Att man kan bete sig så illa och ändå belönas med ära, rikedom och berömmelse sätter både karma och samtliga gudomligheter ur spel. Tror boken är mer uttömmande än rullen. Ska se filmen dock.
Algotezza Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 3 minuter sedan, Dark Of Light säger: ☺️ Boken är fascinerande. Att man kan bete sig så illa och ändå belönas med ära, rikedom och berömmelse sätter både karma och samtliga gudomligheter ur spel. Tror boken är mer uttömmande än rullen. Ska se filmen dock. Enda karman som finns är dörrkarman. The Doors of perception. Slumpen och egot är denna världs gudar. De äger. Stolpiller för att uppnå nirvana: Anavrin.
-k9- Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 4 timmar sedan, Algotezza säger: Enda karman som finns är dörrkarman. The Doors of perception. Slumpen och egot är denna världs gudar. De äger. Stolpiller för att uppnå nirvana: Anavrin. Woords!
-k9- Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 Kan inte säga att filmen om boken om Motley Crue var bra. Men min dom om filmen om boken om Motley Crew var odåligare än jag trodde, till och med underhållande för att vara en film om en bok om ett gäng som just Motley Crew. 😑
-k9- Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 4 timmar sedan, slejnard säger: Morn! 😄 k p d 😑 Var inte magen redo för kaffe denna morgon? Blidde ju annars en fin bild av hur kaffet rinner ner, men slutade med en konstiger sträck-gubbe långast nerast.
slejnard Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 Är hos syrran i Piteå med hunden. Blir långt mellan gångerna men trevligt å ses. Sen till Skellefteå å hämta sonen från e-sport turnering. Kewl 🙂
-k9- Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 Har börjar gilla E-sport nu. Ser ofta på när andra spelar. Trotts att det var något som jag tycket var jätte kansigt att folk ens ville göra förr. ? Körde en hel del PUBG halvseriöst för två/tre år sedan. Var med i ett internationellt community som tänkte satsa på att börja tävla och även arrangera egna tävlingar. Mitt lag var dock en massa gubbar som bara spelade bra ibland och som inte orkade hålla samma fokus som kidsen.
slejnard Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 7 minuter sedan, -k9- säger: Jaha! Visste inte att du hade barn. Konstigt nog. 😲 ☺️
slejnard Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 Tilly hunden har varit vild hör hos syrran men sover nu ☺️
Dark Of Light Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 Soooo... har sett filmen The Dirt. Första tanken som kommer fram är att det är en välpolerad version av just allt dirt som de gick igenom då. Givetvis är det så med en film att man måste välja vad som ska vara med och vad som inte får plats ity filmen kunde då bli 8 timmar lång. Boken regerar helt klart, filmen är en liten 80 tals nostalgi bomb om än en torftig sådan. Knappt godkänt. Skål!
slejnard Postat 23 mars 2019 Postat 23 mars 2019 Ok. Får se om/när man ser den. Motley Crue var stora idoler när det begav sig. Hemma nu från heldagsutflykten ☺️ blåser järnet här! Tillys hägn har blåst samman 😮
Recommended Posts