Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Yeey! Det är troligtvis bara ett anfall av gikt som jag fick. En ledinflammation som orsakats av att jag haft fler inflammationer i kroppen på rad. Gör bara ont, rackarns ont till och med, men är lätt botat och inte så farligt. Så nu blir det antiinflamatioriskt och smärtstillande med ostbågar till fredagsmys. ?

Postat
7 minuter sedan, slejnard säger:

😮 

krya påse! 

Tack! 

Tur att det bara är smärta jag får stå ut med, för det skulle lika gärna kunna varit en blodpropp eller inflammation som oftast leder till amputation. 

Postat

Klar med Walking Dead nu, ovanligt seg säsong den där senaste. Så vad nu då..? Inget i telewittzionen heller... Får bli en promenix i vårvädret och ngn bok senare.

Använd inte skolan, ät era droger och gå i grönsakerna barn!

Postat

Fredagsmys. Kollegerna är på afterwork men jag gitter ej. Får bli somna i tv-fåtöljen i stället.

Kafka på D!

Postat

Lyssnade på podden som Slej var med i. Blev lite förvånad över hur mycket jag gissade rätt på att han skulle svara innan han svarade. Men sen insåg jag ju att de frågor som dök upp där var ju mycket sådant som vi pratade om när vi sågs IRL med. 

Tycker det var en soft pod och hörvärd och intressant. 

• Tack! 1
Postat
1 minut sedan, slejnard säger:

Hon är i Kiruna på hockeycup ☺️

😱😱😱 Utan isborr va? 😱😱😱

Postat

Oj! Nu pratade jag om dig i tredje person trotts att även du läser här, Slej. Sorry för det. 😊

Postat

Nu får alla gamers jag känner komma hem så vi kan spela. ?

Postat

Folk snor min tvättid. SÅ fruktansvärt jävla respektlöst. 🙁

Man får väl börja tvätta på morgonen istället så kanske det går bättre.. 😏

Postat
15 timmar sedan, Neosus säger:

Det blev inte mycket sova här inte.. 

Lyssnade nyss. Du lyckas som vanligt få till riktigt bra ljud! Bra spelat å ☺️ 

Visst är gamle svarten förlagan? Du kanske skulle göra en bakgrund så kan jag skråla 😄 .. i lite rocktappning ☺️

Postat
9 minuter sedan, slejnard säger:

Lyssnade nyss. Du lyckas som vanligt få till riktigt bra ljud! Bra spelat å ☺️ 

Visst är gamle svarten förlagan? Du kanske skulle göra en bakgrund så kan jag skråla 😄 .. i lite rocktappning ☺️

Nja gamle svarten råkade bara komma förbi där i farten 😛 Jo varför inte göra en gamle svarten? Tycker jag var en bra idé!

Se om jag får ihop nått kul där. 👍

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.