-k9- Postat 21 mars 2019 Postat 21 mars 2019 32 minuter sedan, slejnard säger: Jajjemen! Å kanske litt vinterfiske? Köpte mig en motorisborr till bra pris ☺️ Oj! Här börjar isarna bli obehagliga nu dock. Men du har säkert koll på isarna där du bor iofs. Men det är kanske aldrig något problem att gå på is om man är lika cool som du är... ?
-k9- Postat 21 mars 2019 Postat 21 mars 2019 31 minuter sedan, slejnard säger: Trodde ptn var för längesen... Haha! Kul att du fick den när du redan givit upp... ☺️
Neosus Postat 21 mars 2019 Postat 21 mars 2019 1 timme sedan, Neosus säger: KDP på de? Imorgon! Jag undrar mest vad KDP betyder? 😳 Vänligen, Mr DownSplaining ☺️
Neosus Postat 21 mars 2019 Postat 21 mars 2019 41 minuter sedan, slejnard säger: Du då? Pt? Jag ska inte borra några hål i isen men några koppar kaffe blir det allt. 🙂 Tänkte sätta mig och börja joxa lite musik imorgon. Får se om det blir nått.
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 6 minuter sedan, Neosus säger: Jag undrar mest vad KDP betyder? 😳 Vänligen, Mr DownSplaining ☺️ Haha! Fortsatte du följa tråden på FB? Kul att en av de jag åsyftade greppade betet så totalt. Det ironiska är att det är en soft snubbe att hänga med, men hans och min internetidentitet lirar inte alls. ?
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 1 minut sedan, Neosus säger: 7 minuter sedan, Neosus säger: Jag ska inte borra några hål i isen men några koppar kaffe blir det allt. 🙂 Tänkte sätta mig och börja joxa lite musik imorgon. Får se om det blir nått. Samma här inta jag heller och samma här jag också med.
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 2 minuter sedan, Neosus säger: . Gunatt! Samma lika här. G´natt som jag och... umm vem var det nu... Göte...Gote.. vad han nu hette bruka skriva. Jösses jag börjar ju bli gammal och.. och.. vad heter det... öhh.. äh.. just det ja... missil.. var ordet jag sökte.
Neosus Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 6 minuter sedan, -k9- säger: Haha! Fortsatte du följa tråden på FB? Kul att en av de jag åsyftade greppade betet så totalt. Det ironiska är att det är en soft snubbe att hänga med, men hans och min internetidentitet lirar inte alls. ? Jodå jag har läst! Jag tycker det bara är kul och ordet har fastnat i min hjärna och kommer att finnas där för evigt nu. 😄
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 31 minuter sedan, Neosus säger: Jodå jag har läst! Jag tycker det bara är kul och ordet har fastnat i min hjärna och kommer att finnas där för evigt nu. 😄 En sak jag undrar är om det är jag som downsplainar, "noname" som som downsplainar eller vi båda? 😊
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Skulle gå och ut med hundarna och sedan gå och lägga mig. Konstaterade att jag bara var k7 när jag skulle gå ut, då jag hade ganska ont i forten. När jag kom hem så hade jag lyckats nergradera mig till till k5 då foten gjorde så ont att jag knappt fick av mig skon. Nu är den svullen röd och jättevarm. ? Som tur är så är jag mentalt inställd på att resten av året kommer se ut såhär. ?
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Och jag behöver ju inte foten för att kunna spela gura trotts allt. 😑
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Kul att jag just ringde 1177 och sa hej det är jag igen och för en liten, liten sekund trodde att hons som svarade skulle känna igen mig. Bara för att jag kände igen hennes röst från senast jag ringde... 😊
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 OMG! Nu fick telefonen fnatt och tokskickade en massa SMS mitt i natten. Försökte skicka dem på dagen/kvällen men fick svaret att det var ett tillfälligt fel och att jag skulle försöka senare. Gav upp när det blev för sent och tänkte skicka dem i morgon vid en skälig tid. Men så blev det ju inte.
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 (redigerat) Ska tydligen åka till Falu lasarett och akuten omedelbums om jag får feber under natten. ? Men där kan jag ju inte göra musik imorgon... ? Redigerat 22 mars 2019 av -k9-
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Hmm... kan det vara detta forum jag är allergisk emot? ?
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Fudge!! Kommer inte ner för trappan. Ska försöka sova i gästrummet inatt. Hoppas jag kan vänta med att åka in så att jag hinner fixa hundvakt tidigt i morgon. Har så sjukt svårt för att ligga inlagd på sjukhus att jag inte riktigt vågar åka dit även om jag kanske borde... 😊 MVH/ k3,5
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 (redigerat) Kul att Slejs "felskrivning" visade sig vara en slumpmässig rättskrivning och oemotsäglig sanning. ? Redigerat 22 mars 2019 av -k9-
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Tog mig ner till sovrummet ändå. Lyckades somna bara för att vakna en kvart senare och inse att jag borde tagit värktabletter INNAN jag la mig... Way to go! ... ?
Algotezza Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 God morgon! Mycket nu med nationella prov... Mycket nu med trist väder... Fast lärkan drillar över fälten. Najs! Det och kaffe på det gör livet värt att leva... Plus lite annat smått och gott...
slejnard Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Morn å KPD! Ska lyssna sen Grahn. Nu ut å dra abborre!!!!
Dark Of Light Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 7 timmar sedan, Neosus säger: Jag undrar mest vad KDP betyder? 😳 Vänligen, Mr DownSplaining ☺️ Kaffe DePå 😑
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 Nu ska jag iväg till läkaren. De vill kolla om det kan vara en blodpropp. Eller om det kan vara en infektion som spridit sig. Eller om jag ens har en fot... tror jag 😱
-k9- Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 9 timmar sedan, Neosus säger: Det blev inte mycket sova här inte.. Soft låt.
Neosus Postat 22 mars 2019 Postat 22 mars 2019 14 minuter sedan, -k9- säger: Nu ska jag iväg till läkaren. De vill kolla om det kan vara en blodpropp. Eller om det kan vara en infektion som spridit sig. Eller om jag ens har en fot... tror jag 😱 Håller tummarna för att det inte är något allvarligt. Hoppas det ordnar sig!
Recommended Posts