Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Egot är ett självändamål. Mitt enda mål är självmål. Själv är bästa mål.

Gonatt...

Postat
3 timmar sedan, slejnard säger:

Känner igen många miljöer i jägarna. Platser som bytt namn etc

D e kul! Jag ska då följa serien tyckte den va bra! ?

• Gilla 1
Postat
6 timmar sedan, slejnard säger:

Känner igen många miljöer i jägarna. Platser som bytt namn etc

Jo det är kul när man gör det. Själv har jag kollat lite på serier bara för att de varit mycket på ställen som jag varit välbekant med. SVT programmet "Det stora matslaget" spelades ju in på Nyckelvikens herrgård där jag jobbade som bonde/vaktmästare/parkförvaltare länge. Jobbade med djurhållningen när de hade visningsgård där.

Även flera filmer och serier var till stora delar inspelade där. Filmen besökarna spelades in i ett hus som vi alla tyckte var spännande och läskigt med. Vi brukade tävla i vem som vågade sig närmast dörren utan att fega ur och springa därifrån. Efter att vi sett filmen så slutade vi gå till det huset alls.  

Postat

Börjar bli frisk nu. Så jag får börja röra mera på mig igen nu för läkaren. Önskar att jag vågade basta redan dock. Men det trodde inte läkaren var ett bra förslag just nu. Får nöja mig med att börja med att ta långpromenader  med hundarna igen, först och främst.  

Postat

Hehe! Är k8 tills jag är frisk nog att åter vara k9. ?

Postat

Haha! Vart ju väldans låg på hostmedicinen så jag var nog mera en sjö än ett berg just då.

Postat
1 timme sedan, Neosus säger:

Dagens ord: Downplaining 👍

?

Postat

Men du glömde ett S för det heter downspalining. Annars låter det som att ett flygplan som ska ner på något sätt. 😉

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.