Naymari Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 12 hours ago, slejnard said: Det var långt! 😮 Jag är bättre än honom. Jag behöver bara 178cm för att nå ner till marken.
slejnard Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 Vart en riktig slöarmorgon här. KPD:ar i kapp 😑
Neosus Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 Känner nån till ett gratis pdf-creator program där man kan sätta ihop flera olika pdf-filer? Till en PDF? *hjälp* 😕
slejnard Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 Känner tyvärr inte till nån sån. Kaffe däremot
Naymari Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 2 hours ago, Neosus said: Känner nån till ett gratis pdf-creator program där man kan sätta ihop flera olika pdf-filer? Till en PDF? *hjälp* 😕 Förhandsgranskaren i MacOS. Så gratis det blir.
Neosus Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 Oh... då måste jag köpa en mac 😄 De ska va till en PC alltså. 😊
slejnard Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 Och så blir det inte gratis om du måste köpa en Mac 😄
Naymari Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 12 minutes ago, Neosus said: Oh... då måste jag köpa en mac 😄 De ska va till en PC alltså. 😊 😆 Kan inte Acrobat lösa det?
Neosus Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 Jag skulle ju kunna ligga ute med 300 spänn. Det är inte sååå färligt.. ...ja alltså inte att ligga ute... 😳 ...men det är ju rätt så mycket kaffe oxå... 😑 ...men kommer bara att använda nån gång bara. Och då känns det lite overkill. Ja pdf programmet alltså. Kaffet kommer man använda flera gånger! 😳 Jag alltså inte samma kaffe... det har man ju druckit upp? 😲
Neosus Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 1 minut sedan, Naymari said: 😆 Kan inte Acrobat lösa det? Nä inte fri versionen. 🙁
Neosus Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 1 minut sedan, Neosus said: Jag skulle ju kunna ligga ute med 300 spänn. Det är inte sååå färligt.. ...ja alltså inte att ligga ute... 😳 ...men det är ju rätt så mycket kaffe oxå... 😑 ...men kommer bara att använda nån gång bara. Och då känns det lite overkill. Ja pdf programmet alltså. Kaffet kommer man använda flera gånger! 😳 Jag alltså inte samma kaffe... det har man ju druckit upp? 😲 Alltså det finns ett program som kostar ungefär 300 spänn.. ...de va de ja ville säga! 😑 Alltså ett PDF program! E ni me? 😳
Pico Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 1 timme sedan, Neosus said: HAllÅÅ gååå inte.... 😛 Jag har inte kollat om just den funktionen finns men i övrigt så är Foxit Reader briljant... 1000 miljarders biljoner gånger bättre än Acrobat Reader, minst... och plus moms! 😄
CHAE Postat 29 december 2019 Trådstartare Postat 29 december 2019 4 timmar sedan, ewroL said: Lyssna gärna på min nya Jag hör fortfarande inte vad du sjunger om vilket gör det hela tämligen ointressant för mig🙂
CHAE Postat 29 december 2019 Trådstartare Postat 29 december 2019 Just nu, slejnard said: Pico 😮 Opic😮
Gäst Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 (redigerat) 10 minuter sedan, CHAE said: Jag hör fortfarande inte vad du sjunger om vilket gör det hela tämligen ointressant för mig🙂 one summer night, we ran away for awhile laughing, we hurried beneath the sky to an obscure place to hidethat no one could find and imagine I was yours and you were mine as we lay upon the grass, there in the dark underneath the stars, young love, underneath the stars and we drifted to another place in time and the feeling was heady and sublime as I lost my heart to you there in the dark underneath the stars Redigerat 29 december 2019 av ewroL
Dark Of Light Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 2 timmar sedan, Neosus said: Jag skulle ju kunna ligga ute med 300 spänn. Det är inte sååå färligt.. ...ja alltså inte att ligga ute... 😳 ...men det är ju rätt så mycket kaffe oxå... 😑 ...men kommer bara att använda nån gång bara. Och då känns det lite overkill. Ja pdf programmet alltså. Kaffet kommer man använda flera gånger! 😳 Jag alltså inte samma kaffe... det har man ju druckit upp? 😲 Hur fan får du in Overkill i det hela? 2 timmar sedan, Neosus said: ost broccolli ☺️ Hrm... Vilken sort? 😑
Pico Postat 29 december 2019 Postat 29 december 2019 5 minuter sedan, slejnard said: Jamen hur är läget då? 😄 Ptja, ledig till den 8:e då allt drar igång igen... så, hur jävla illa kan det vara? 😄 Självrå?
Recommended Posts