slejnard Postat 6 november 2019 Postat 6 november 2019 Nu har ja fått körer på nylåten. Blir bjaaaa de.
slejnard Postat 6 november 2019 Postat 6 november 2019 Å fått tips kring mix av trummor. Lagt lite mer licks å en Acke å! 🤗 tänkte nog he den på Spotify sen å! Bara sambons kör kvar...
Naymari Postat 6 november 2019 Postat 6 november 2019 13 minutes ago, slejnard said: Å fått tips kring mix av trummor. Lagt lite mer licks å en Acke å! 🤗 tänkte nog he den på Spotify sen å! Bara sambons kör kvar... Kompression och saturation är bästa trummaten
slejnard Postat 7 november 2019 Postat 7 november 2019 8 timmar sedan, Naymari said: Kompression och saturation är bästa trummaten Ger dom lite av den varan då ☺️
Dark Of Light Postat 7 november 2019 Postat 7 november 2019 Hur ligger feberkurvan idag? # Nätdoktorn.
CHAE Postat 7 november 2019 Trådstartare Postat 7 november 2019 13 timmar sedan, Naymari said: Kompression och saturation är bästa trummaten Håller med delvis; skulle vilja påstå att parallellkomp är en fiffig idé just på trummor i stället för komp rakt av😮
Neosus Postat 7 november 2019 Postat 7 november 2019 Och vad vill man uppnå med kompression på trummor? Förklara det för mig? Med minst 153 ord... 😳 Skojar bara! ☺️
CHAE Postat 7 november 2019 Trådstartare Postat 7 november 2019 (redigerat) 1 timme sedan, Neosus said: Och vad vill man uppnå med kompression på trummor? Förklara det för mig? Med minst 153 ord... 😳 [...] 47 minuter sedan, Neosus said: Bullar? 😕 Du svarade just på din egen fråga, Grahn😳 Redigerat 7 november 2019 av CHAE
Dark Of Light Postat 7 november 2019 Postat 7 november 2019 😑 Jag läste ballar. Det var fel. Det ska vara bullar. Jag upprepar; bullar.
slejnard Postat 7 november 2019 Postat 7 november 2019 😄 Nåja så här vart den...kommer bli bättre ljud på Spottan sen...vet inte men Youtube gör nåt. Nya körer å nytt allt!:
CHAE Postat 7 november 2019 Trådstartare Postat 7 november 2019 55 minuter sedan, Dark Of Light said: 😑 Jag läste ballar. Det var fel. Det ska vara bullar. Jag upprepar; bullar. Ah! Tack för klargörande.
Dark Of Light Postat 7 november 2019 Postat 7 november 2019 4 timmar sedan, slejnard said: 😄 Nåja så här vart den...kommer bli bättre ljud på Spottan sen...vet inte men Youtube gör nåt. Nya körer å nytt allt!: 👍 3 timmar sedan, CHAE said: Ah! Tack för klargörande. Åh, det var så lite så. Viktigt ändå att tillstå, bullar. 25 minuter sedan, slejnard said: Kyckling ris å hemgjord currysås varte pd! Vagott!!! Tango Alfa Echo November Kilo Oscar Papa Papa Kilo Alfa Foxtrot Foxtrot Echo Oscar Charlie Hotel Sierra Lima Alfa Papa Papa November Alfa Alfa Victor 2 timmar sedan, Neosus said: Okay! ☺️ Jupp! ☺️
Recommended Posts