Dark Of Light Postat 5 november 2019 Postat 5 november 2019 The Mule. Netflix. Clint Eastwood. Ytterligare en true story. Rekommenderas! 1
Neosus Postat 5 november 2019 Postat 5 november 2019 Började titta på den men somnade ifrån.. betyder dock inte att den var dålig utan mer för att jag var trött och då somnar man ju till slut när man samtidigt ligger och tittar med sömniga ögon och då menar jag inte ligga som i ligga för det vore ju direkt urdumt att ligga när man är trött och tittar på netflix samtidigt. Det går ju inte! 😳
Dark Of Light Postat 5 november 2019 Postat 5 november 2019 Nej, det går ju inte. ☺️ Fast... jag har ju legat många gånger fast jag varit trött. Men då är jag ju ändå DoL också. 😑
Dark Of Light Postat 5 november 2019 Postat 5 november 2019 Det lät inget vidare... Här får du lite tröst. Ha tålamod... slutet är bäst.
Dark Of Light Postat 6 november 2019 Postat 6 november 2019 Morn & kpd (länge sedan jag skrev så). Ja, fan mannen, stanna hemma och krya på dig!!! Feber kan vara en skön grej (man sover en del ju), bara man slapp kallsvettningarna.
slejnard Postat 6 november 2019 Postat 6 november 2019 14 minuter sedan, Dark Of Light said: Morn & kpd (länge sedan jag skrev så). Ja, fan mannen, stanna hemma och krya på dig!!! Feber kan vara en skön grej (man sover en del ju), bara man slapp kallsvettningarna. Kan också tycka det är lite smånajs med feber. Man åmas o kröjmes men på ett behagligt sätt. KPD!
Dark Of Light Postat 6 november 2019 Postat 6 november 2019 Jåh! 2 timmar sedan, Neosus said: Krya på dig, Gud! Ytterligare en är född alltså... Slejerianerna.
slejnard Postat 6 november 2019 Postat 6 november 2019 Piggare idag men blir hemma imorn ändå å vilar å kurerar sig
Recommended Posts