CHAE Postat 3 mars 2019 Trådstartare Postat 3 mars 2019 16 minuter sedan, slejnard säger: Jag låter som Neil Young på demoinspelningen 😳 #awkwardness😳
Algotezza Postat 4 mars 2019 Postat 4 mars 2019 God middag. På väg hem.men fastnade på ett kafé vilket osökt får mig att utropa kpd. Blåser som tusan i Lund nu. Får väl trampa hem ändå om en stund.
Dark Of Light Postat 4 mars 2019 Postat 4 mars 2019 Ja! Så ini lång ska den vara! Brutalt och heeeelt sinnesjukt långt. Flera milers, yepr!
Dark Of Light Postat 4 mars 2019 Postat 4 mars 2019 6 timmar sedan, CHAE säger: Keith Flint död😮🙁 Trist 🙁 En firestarter borta...
Algotezza Postat 4 mars 2019 Postat 4 mars 2019 Sveriges längsta bänk Från nån kalmartidning. Det var några år sen. 222 meter. Så lång är landets längsta bänk. Den finns i Kalmar och invigdes under onsdagen. Gustav Vasa-bänken heter den.
Algotezza Postat 4 mars 2019 Postat 4 mars 2019 18 minuter sedan, Dark Of Light säger: Trist 🙁 En firestarter borta... Jag gillade Prodigy. Ofta på videor på MTV förr.
Algotezza Postat 5 mars 2019 Postat 5 mars 2019 God Lunch på alla. Det blev en macka och kpd. Fettisdagen idag! Enda dan på året jag skippar semlan...
Dark Of Light Postat 5 mars 2019 Postat 5 mars 2019 En långbänk för extremt bredarslade.... Javisst ja! Glad fittistag på er!!!!
Gäst Postat 6 mars 2019 Postat 6 mars 2019 jag får snart hem Grado sr80e-hörlur... den billigaste modellen men jag har länge sneglat på Grado och velat ha en så jag körde på detta
slejnard Postat 6 mars 2019 Postat 6 mars 2019 Fint. Kom med recension sen. Själv lutar det åt en ganska rejäl balja KPD å LUNCH!
slejnard Postat 6 mars 2019 Postat 6 mars 2019 22 timmar sedan, Algotezza säger: God Lunch på alla. Det blev en macka och kpd. Fettisdagen idag! Enda dan på året jag skippar semlan... Såg grymt god ut!
Algotezza Postat 6 mars 2019 Postat 6 mars 2019 48 minuter sedan, ewroL säger: jag får snart hem Grado sr80e-hörlur... den billigaste modellen men jag har länge sneglat på Grado och velat ha en så jag körde på detta Låter avancerat. Fast vid min ålder hjälper det kanske inte med superduperhörlurar, Avancerade hörlurar kräver god hörsel för att komma till sin rätt. Kanske räcker det med ett par från Tiger för min del... Märks kanske på låtarna också... God Lunch för övrigt. Blir snart sportknäcke och KPD!
Recommended Posts