Overkill Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 På 2019-01-01 på 00:45, CHAE säger: Skulle vilja se mer av exempelvis Fidden, Pico och SJR i Längstah under 2019😑 Ja, det hade varit roligt.
Overkill Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 På 2019-01-05 på 01:47, Pico säger: Jag har två biobiljetter från jobbet... Måste nästan lura med mig Sanna på den här filmen. Tack för påminnelsen! Åhå!
Overkill Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 Kan man få någon sammanfattning tro? Typ för dom senaste åren eller så. Hur är det med alla?
slejnard Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 20 minuter sedan, Overkill säger: Kan man få någon sammanfattning tro? Typ för dom senaste åren eller så. Hur är det med alla? Hallåj! Verkligen kul att se dig 😄 kpd betyder iaf kaffe på det. ☺️ jag frodas och mår på landet med sambo och liten hund. Fiskar o musicerar när tillfälle ges. Du då?
slejnard Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 25 minuter sedan, CHAE säger: Herrejevvlar!!!!😮 Skräll?! 😮
slejnard Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 Lyssnar på jizzens låtsnutt. Låter bra! Påminner om fidden som jag minns att han låter ??
Overkill Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 Jodå, två barn nu (1 och 3 år) och flyttade till radhus i slutet på sommaren så svenssonlivet går ganska bra. Trodde man inte för 13(!) år sen då jag var här för första gången. 1
slejnard Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 Kul med ungar. Min grabb är snart 22! 😮 Det är en femvägskorsning chiuahaha shitzu papillon pudel powderpuff och har tom fått en låt till sin ära! 😄
slejnard Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 Neosus syns här då o då...lite avstannande. Sadamjr undrar jag...tror nästan han dött 🙁 för det är tyst om han på FB å. AF dyker upp då o då under olika namn tex Danne nånting
Pico Postat 8 januari 2019 Postat 8 januari 2019 2 timmar sedan, Overkill säger: Var är Saddam? Neosus? Analogfreak? Mäh, AF försvann ju när du var här. 😛
CHAE Postat 9 januari 2019 Trådstartare Postat 9 januari 2019 7 timmar sedan, slejnard säger: Skräll?! 😮 Som fan!😱 6 timmar sedan, Overkill säger: Jodå, två barn nu (1 och 3 år) och flyttade till radhus i slutet på sommaren så svenssonlivet går ganska bra. Trodde man inte för 13(!) år sen då jag var här för första gången. Kul att höra att allt är väl🙂 4 timmar sedan, Pico säger: Mäh, AF försvann ju när du var här. 😛 True☺️😑
Fidden Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 På 2019-01-01 på 00:45, CHAE säger: Skulle vilja se mer av exempelvis Fidden, Pico och SJR i Längstah under 2019😑 Anmäler mig för tjänstgöring, vem bokar fotograf? Är det någon form av gruppbild som efterfrågas?
Fidden Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 Fun fact, sitter på tåget och lyssnar på death cab for cutie för första gången på länge. Funderade då på vad overkill pysslar med nu för tiden. Loggade in här och fick en färsk rapport. Tror vi synkade inloggningar förra gången jag var inne också. Lite coolt.
Dark Of Light Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 (redigerat) 1 timme sedan, Fidden säger: Fun fact, sitter på tåget och lyssnar på death cab for cutie för första gången på länge. Funderade då på vad overkill pysslar med nu för tiden. Loggade in här och fick en färsk rapport. Tror vi synkade inloggningar förra gången jag var inne också. Lite coolt. Tåget!? Tänk om allt spårar ur, den stannar och du fryser ihjäl och måste äta de andra passagerarna för att överleva!?!?!? 😮 1 timme sedan, Fidden säger: Anmäler mig för tjänstgöring, vem bokar fotograf? Är det någon form av gruppbild som efterfrågas? Nupp! Nuppbild. 😑 17 timmar sedan, slejnard säger: Kul med ungar. Min grabb är snart 22! 😮 Det är en femvägskorsning chiuahahatschoobullshitzuhyandaipapillontehpapipudelpowdercocainepuffin´mofo och har tom fått en låt till sin ära! 😄 Blir de så gamla? En allmän uppmuntran Redigerat 9 januari 2019 av Dark Of Light
Fidden Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 Nej inte fler feta tågresenärer nu, måste faktiskt tänka på figuren om jag ska vara med på bild och allt. Jag äter nog bara barnen isåfall.
Fidden Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 Kul att se er också, verkar vara sig likt, men lite glesare granar och slej har blivit straight-edgare och slutat med kaffe. 😳
Overkill Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 6 timmar sedan, Fidden säger: Fun fact, sitter på tåget och lyssnar på death cab for cutie för första gången på länge. Funderade då på vad overkill pysslar med nu för tiden. Loggade in här och fick en färsk rapport. Tror vi synkade inloggningar förra gången jag var inne också. Lite coolt. Haha, någon slags telepati? Ska snart ta mod till mig och boka in en tid för en death cab-tatuering. Hur är det med dig då? Är det Västerås fortfarande? Eller kanske var Köping?
slejnard Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 Ja! NU lugnar ni ner er!!! ( nä gör inte det 🙂 )
Overkill Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 21 minuter sedan, Pico säger: Vilket jävla liv det var här då... Väntar fortfarande på en förklaring vem den här Sanna är, så än blir du inte av med mig.
Fidden Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 1 timme sedan, Overkill säger: Haha, någon slags telepati? Ska snart ta mod till mig och boka in en tid för en death cab-tatuering. Hur är det med dig då? Är det Västerås fortfarande? Eller kanske var Köping? Västerås än så länge. Jobbar på att flytta mig närmre släkten dock. Kanske jönköping till våren.
Fidden Postat 9 januari 2019 Postat 9 januari 2019 49 minuter sedan, Overkill säger: Väntar fortfarande på en förklaring vem den här Sanna är, så än blir du inte av med mig. Sanna Bullock?
Recommended Posts