slejnard Postat 19 oktober 2019 Postat 19 oktober 2019 PT och så mycket bättre. Verkar va nån best of? 😳
Neosus Postat 19 oktober 2019 Postat 19 oktober 2019 Sådärjaaa.. De va de de de va de! Öl och rocknroll! Lycka till med att sova efter det... 😳 Gunatt! 😑
slejnard Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 9 timmar sedan, -k9- said: Med stark sås och mycket lök var det. ☺️ Ujuj va gott 🙂
slejnard Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 5 timmar sedan, Neosus said: Sådärjaaa.. De va de de de va de! Öl och rocknroll! Lycka till med att sova efter det... 😳 Gunatt! 😑 ”uppspelt”? 😄
Dark Of Light Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 Jag tror nog att din frukost består mer av "hehe" 😑
slejnard Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 ☺️ xzool här å! Strax dags iväg för att få Sångcoachning. Ska ge mig på dark curbing
-k9- Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 25 minuter sedan, slejnard said: ☺️ xzool här å! Strax dags iväg för att få Sångcoachning. Ska ge mig på dark curbing Yeey! Tack för musiken till morgonkaffet, DJ Slej! 😎
Dark Of Light Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 (redigerat) 2 timmar sedan, slejnard said: ☺️ xzool här å! Strax dags iväg för att få Sångcoachning. Ska ge mig på dark curbing Mmm.... Daaarkhhhh.... David Coverdale är en av mina "sångpappor". Glenn Huges röst håller än idag. Coverdales not so much. Med det sagt, du hör hur Coverdale sjunger, ganska djupt och lågt i registret. Så mycket känsla och bluesighet och ett härligt rasp när han väl pilar upp. Prova! Huges har en naturligt hög stämma och han behöver inte pressa för att nå tonerna. Gener och träning. Coverdale opererade sin röst för att nå högre runt -87. Blev det så mycket bättre...? Numer är han en skugga av sitt forna jag. Sönder skriken röst. Här ett yngre jag i en ZZ-Top cover live. En bit in i låten försvinner medhörningen 😄 Nåja... det gick det också. Med det sagt... Satt på balkongen och solen ligger på. Uppåt en 20° och lä. Man blir svettig i pannan. Redigerat 20 oktober 2019 av Dark Of Light
Neosus Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 5 timmar sedan, slejnard said: ”uppspelt”? 😄 Närå men det var något utöver det vanliga med gästmusiker och så. Vad kan man vänta sig när man spelar på ett kalas fullt med musiker? De va rätt så kul! 👍
drloop (oregistrerad) Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 Passade på att blogga lite igen. Jagar ju Olsbergs i antal tittare på bloggen sedan gammalt 🙂
slejnard Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: Mmm.... Daaarkhhhh.... David Coverdale är en av mina "sångpappor". Glenn Huges röst håller än idag. Coverdales not so much. Med det sagt, du hör hur Coverdale sjunger, ganska djupt och lågt i registret. Så mycket känsla och bluesighet och ett härligt rasp när han väl pilar upp. Prova! Huges har en naturligt hög stämma och han behöver inte pressa för att nå tonerna. Gener och träning. Coverdale opererade sin röst för att nå högre runt -87. Blev det så mycket bättre...? Numer är han en skugga av sitt forna jag. Sönder skriken röst. Här ett yngre jag i en ZZ-Top cover live. En bit in i låten försvinner medhörningen 😄 Nåja... det gick det också. Med det sagt... Satt på balkongen och solen ligger på. Uppåt en 20° och lä. Man blir svettig i pannan. Skön låt! Snygga gitarrer å! Kanonsång! gick ganska bra med lektionen. Fick bra tips! soligt men minus
slejnard Postat 20 oktober 2019 Postat 20 oktober 2019 3 minuter sedan, drloop said: KPD? Ja snart. Sen lunch först
Recommended Posts