Dark Of Light Postat 1 mars 2019 Postat 1 mars 2019 Årets första PT für mich..... och då har jag ändå nyårslovat att hålla igen Tack för hjärtat Slej! (första och sista gången ni hör mig säga så där)
CHAE Postat 1 mars 2019 Trådstartare Postat 1 mars 2019 @-k9- 😆 Jaa, jävlar i mig!!! Att ”göra en DoL” är redan vedertaget men ”att DoL:a” är fan RIKTIGT bra! Vänligen, Fråga Lund
-k9- Postat 1 mars 2019 Postat 1 mars 2019 Men dola skrev vi ju för flera år sedan. Pratar jag gammellängsta? 😲
CHAE Postat 2 mars 2019 Trådstartare Postat 2 mars 2019 13 timmar sedan, -k9- säger: Men dola skrev vi ju för flera år sedan. Pratar jag gammellängsta? 😲 😮
Dark Of Light Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 (redigerat) Något för Svenska Dialekt Mysterier... ??? Redigerat 2 mars 2019 av Dark Of Light
-k9- Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 Kul att jag inte gillar Mello för att det är så tramsigt och dåligt, bra att det finns dock då så många ÄLSKAR det, men att jag samtidigt är helt såld på detta program: https://www.svtplay.se/video/21251159/bast-i-test/bast-i-test-sasong-3-per-andersson-gastar?start=auto
Algotezza Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 Gokväll o kpd. Hur klarade ni er igår utan På spåret? Kändes tomt... Tog en tur till Malmö i förmiddags. Fikade o gick på Sök & Finn. New age-a bokhandel. Frugan köpte förstenad bambu till sin fossilsamling. Jag är ju själv ett så jag behöver inte köpa nåt sånt.
-k9- Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 På spåret är ju sjukt bra. Men det är samtidigt ett "vinter program" så när det är slutfinal så är våren nära. Det och JVM är två höjdpunkter på TV-året.
-k9- Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 Så det gör det mindre tråkigt att på spåret tar slut för då börjar våren, typ. ?
Algotezza Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 4 minuter sedan, -k9- säger: Så det gör det mindre tråkigt att på spåret tar slut för då börjar våren, typ. ? Precis. Och när sen Antikrundan är slut är det vår på riktigt. Denna runda tittar vi också på, liksom alla ögon ned dollartecken i.
Algotezza Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 21 minuter sedan, -k9- säger: Antikrundan föll jag inte någonsin för. Känner mig ung jämfört både med antikviteterna och en del av experterna. Mellon har jag tröttnat på. Och all denna sport!
-k9- Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 Finns vissa sporter som jag gillar. Bilsport, Curling och hockey är de tre jag gillar bäst. Nästa OS ser jag fram emot att följa Love i boxningen dock. ?
-k9- Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 Mellon kommer ju med vissa bra låtar med. Gillar Heroes med Måns Zelmerlöw t ex. Men uttagningen är på tok för utdragen för att jag ska orka bry mig. När det är dags för den intrenationella tävlingen så händer det att jag orkar kolla hela, får jag erkänna. 😊
-k9- Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 Fast då kollar jag en stund, pausar och fortsätter någon timme senare oifs. ☺️
Dark Of Light Postat 2 mars 2019 Postat 2 mars 2019 (redigerat) Mmm... Våren ja. Dags för den sedvanliga vår depressionen igen då. Märkligt egentligen. Man borde väl bli gladare av all sol och värme som kommer, men inte då. Skål ? Ska det där ⬆️ föreställa vara ett ölglas? Påminner mer om en termoskopp. Redigerat 2 mars 2019 av Dark Of Light
slejnard Postat 3 mars 2019 Postat 3 mars 2019 En ny hit och KPD. Funderar på att låta nån ungdom sjunga och prova anmäla till P4 nästa?
CHAE Postat 3 mars 2019 Trådstartare Postat 3 mars 2019 2 timmar sedan, slejnard säger: [...] nån ungdom [...] Typ DoL?
Recommended Posts