Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Årets första PT für mich..... och då har jag ändå nyårslovat att hålla igen :rolleyes: 

Tack för hjärtat Slej!

(första och sista gången ni hör mig säga så där)

Postat

@-k9- 😆

Jaa, jävlar i mig!!! Att ”göra en DoL” är redan vedertaget men ”att DoL:a” är fan RIKTIGT bra!

Vänligen,

Fråga Lund

Postat

Men dola skrev vi ju för flera år sedan. Pratar jag gammellängsta? 😲

Postat
13 timmar sedan, -k9- säger:

Men dola skrev vi ju för flera år sedan. Pratar jag gammellängsta? 😲

😮

Postat

Gokväll o kpd.

Hur klarade ni er igår utan På spåret? Kändes tomt...

Tog en tur till Malmö i förmiddags. Fikade o gick på Sök & Finn. New age-a bokhandel.  Frugan köpte förstenad bambu till sin fossilsamling. Jag är ju själv ett så jag behöver inte köpa nåt sånt.

Postat

På spåret är ju sjukt bra. Men det är samtidigt ett "vinter program" så när det är slutfinal så är våren nära. Det och JVM är två höjdpunkter på TV-året. 

Postat

Så det gör det mindre tråkigt att på spåret tar slut för då börjar våren, typ. ?

Postat
4 minuter sedan, -k9- säger:

Så det gör det mindre tråkigt att på spåret tar slut för då börjar våren, typ. ?

Precis. Och när sen Antikrundan är slut är det vår på riktigt. Denna runda tittar vi också på, liksom alla ögon ned dollartecken i.

Postat
21 minuter sedan, -k9- säger:

Antikrundan föll jag inte någonsin för. 

Känner mig ung jämfört både med antikviteterna och en del av experterna.

Mellon har jag tröttnat på.

Och all denna sport!

Postat

Finns vissa sporter som jag gillar. Bilsport, Curling och hockey är de tre jag gillar bäst. 

Nästa OS ser jag fram emot att följa Love i boxningen dock. ?

Postat

Mellon kommer ju med vissa bra låtar med. Gillar Heroes med Måns Zelmerlöw t ex. Men uttagningen är på tok för utdragen för att jag ska orka bry mig. När det är dags för den intrenationella tävlingen så händer det att jag orkar kolla hela, får jag erkänna. 😊

Postat

Fast då kollar jag en stund, pausar och fortsätter någon timme senare oifs. ☺️

Postat (redigerat)

Mmm... Våren ja. Dags för den sedvanliga vår depressionen igen då. Märkligt egentligen.  Man borde väl bli gladare av all sol och värme som kommer, men inte då.

Skål ? Ska det

där    ⬆️ föreställa vara ett ölglas? Påminner mer om en termoskopp.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Gomorron och kpd.

Väderutsikt från andra våningen.

2019-03-03-07-53-15.jpg

Postat
2 timmar sedan, slejnard säger:

[...] nån ungdom [...]

Typ DoL?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.