Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Amuse fonkar bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Yeppr 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Jupp´r Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Schuu`r! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Nupp’r 😎 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 😄 Oh... Nupp, it´s the part of the ol´ DoL legacy over here. Meeen, när kommer låten på zwänskah då!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 😄 ingen plan för det än men sen kanske 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 klocka 3 svensk tid 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Alltså, så här vah. När du sjunger på svenska så blir ditt låtmaterial väldigt intimt och nära, mer äkta om du förstår? Kan inte förklara det bättre än så. Det blir rent poetiskt mer äkta. Bara ett tips.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Just nu, Neosus said: klocka 3 svensk tid 😑 😳 Javisstfanjah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 8 minuter sedan, Dark Of Light said: Alltså, så här vah. När du sjunger på svenska så blir ditt låtmaterial väldigt intimt och nära, mer äkta om du förstår? Kan inte förklara det bättre än så. Det blir rent poetiskt mer äkta. Bara ett tips.... Jo precis. Känns bara så jäkla naket o utlämnande. 🤔 Ska kämpa å bara görat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 10 minuter sedan, Neosus said: klocka 3 svensk tid 😑 Exakt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 9 minuter sedan, slejnard said: Jo precis. Känns bara så jäkla naket o utlämnande. 🤔 Ska kämpa å bara görat. Det är precis det som är poängen!!!! Bra där! Det intima och utlämnande är vackert, inga skuggor och hörn att gömma dig bakom!!!!!!! Exackt så! Just do tit!! ... ... Hehe. Just do it menar jag. 😄 Ja, man är ju ändå DoL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Japp får ta mod☕️☕️☕️☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Alltså, det här med engelska.... Heeelt ok. MEN. När man har så pass utlämnande texter som du har så tarvar det ännu mer intimitet. Det är en annan sak med "drakarochdemonerhårdockeri". I ditt fall, go for it! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 12 timmar sedan, ewroL said: åhå mysigt. vad för hastighet firar rdu då? 300 Mbit ner? Vet inte riktigt. Skulle vara 250 tror jag men det blev fel så jag skulle få 500 för samma pris, tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 5 timmar sedan, slejnard said: Oj va gammalt ☺️ Yepp! Väntade på att hitta en begagnad så det så. Blev en SansAmp Nass Driver Di v2 så det så. Billig och bra tycker jag 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 4 timmar sedan, Fidden said: Funkade den bättre när du hade slagit på den då? Jag ylade högre än vanligt när jag slog mig på den... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 3 timmar sedan, slejnard said: Rivit både MIX och sång. Gjort helt annorlunda. Hur låter det nu??? Tar gärna tips 🙂 😳 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 18 minuter sedan, Dark Of Light said: Alltså, det här med engelska.... Heeelt ok. MEN. När man har så pass utlämnande texter som du har så tarvar det ännu mer intimitet. Det är en annan sak med "drakarochdemonerhårdockeri". I ditt fall, go for it! Jepp. Svårt som tusiken. Försökte denna gång att verkligen ”tänka” på vad jag sjunger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 6 minuter sedan, -k9- said: 😳 😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 9 minuter sedan, -k9- said: Yepp! Väntade på att hitta en begagnad så det så. Blev en SansAmp Nass Driver Di v2 så det så. Billig och bra tycker jag 😏 Har en gammal sansamp. Kanske dags att damma av den?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Lät ju mycket bättre nu Slej. Gillar hur du lagt körerna på "on, and on, and on" Låter lite som att de faktiskt bara fortsätter längre och längre bort från oss som lyssnar, och kommer fortsätta långt efter att de lämnat låten. Låter mycket luftigare på sången med. Nu låter det mera som att du pressar för att du kan pressa, snarare än att du pressar för att du blir pressad, när du väl pressar. Om det sensar? Snygga pauseringar och snygga häng och glidningar på andra ställen. Älskar hur bra din röst passar den teknik du även börjar bli riktigt bra på. Är imponerad att du gjort ett så stort framsteg så fort. Får nog åka norrut och ta lektioner av dig vid tillfälle. Texten i sig är kanske lite märklig på något sätt, men nu när den ges mera liv i melodi och mix så blir det en text man kan tolka lite som man vill känner jag. Gillar solot och pickscrapen i kombiantion med. Smart och coolt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 40 minuter sedan, Dark Of Light said: Det är precis det som är poängen!!!! Bra där! Det intima och utlämnande är vackert, inga skuggor och hörn att gömma dig bakom!!!!!!! Exackt så! Just do tit!! ... ... Hehe. Just do it menar jag. 😄 Ja, man är ju ändå DoL Jag hatar att sitta här och hålla med hela tiden men de e just precis de jag gör! Håller med alltså! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Håller å med! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Jäklarns också k9 vilken feedback. Tack! Känns mer å mer som att jag är på rätt spår då 😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Och kul att det hörs igenom ungefär det jag tänkt med låten 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Eeh. När kommer den på svenska?😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 13 minuter sedan, Neosus said: Jag hatar att sitta här och hålla med hela tiden men de e just precis de jag gör! Håller med alltså! D ser där Slej!? D e d d e! D e d!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 30 minuter sedan, slejnard said: Har en gammal sansamp. Kanske dags att damma av den?! Jo gör det. Har du lilla lappen som visar på inställningar man kan göra för att få olika sounds så är de sjukt bra att testa. Het plötsligt så låter ju även mina billiga elbasar mycket roligare. Bara att kunna spela slap och få rätt ljud var ju sjukt kul. Har du inte kvar lappen så finns de att hitta on the netz. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts