-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Nej vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Inte heller sett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Nu slog jag till på preampen ni tipsade mig om här för tre fyra år sedan... Tack för tipset! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Oj va gammalt ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Va va de för en preamp då? Har glömt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Funkade den bättre när du hade slagit på den då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 oktober 2019 Trådstartare Dela Postat 18 oktober 2019 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Jessica Meirs är ute på en liten rymdpromenad! Trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Schuu kul å trevligt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 (redigerat) Rivit både MIX och sång. Gjort helt annorlunda. Hur låter det nu??? Tar gärna tips 🙂 Redigerat 18 oktober 2019 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 1 timme sedan, Fidden said: Funkade den bättre när du hade slagit på den då? Någonstans i Sverige saknar en källare sin filosof... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 41 minuter sedan, Neosus said: Jessica Meirs är ute på en liten rymdpromenad! Trevligt! Hyfsat stor chans hon träffar på debatt där nånstans. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 38 minuter sedan, slejnard said: Rivit både MIX och sång. Gjort helt annorlunda. Hur låter det nu??? Tar gärna tips 🙂 Tänker bara kommentera sången. Det blir väldigt kort. BRA DÄR!!! Så, nu blir det några öl, bara så ni vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Kan väl tycka att videon är bra mörk. 😑Det betyder ganska mycket eftersom det kommer från mig. Jag är ju ändå DoL! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Såååå.... När kommer den på svenska då...? Hrm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Tack DOL! Kul att höra att det funkar...även mörkret! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Just nu, Dark Of Light said: Såååå.... När kommer den på svenska då...? Hrm. Torsdag kl 3! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 32 minuter sedan, slejnard said: Torsdag kl 3! Svensk tid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Glömde bort att skriva att det låter bra! Så jag skriver det nu istället! Det låter bra! Sådärja! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Gillar space gitarrerna appropå rymden! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Tack neo! Då kör jag på den. Ändrade melodin helt 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Just nu, Neosus said: Gillar space gitarrerna appropå rymden! 👍 Så dom hörs? Bra! Inte lätt att få djup i mixen men kanske lyckades någorlunda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Jag skulle nog nästan vilja påstå att dom gärna kunde komma fram lite mer tror jag. Ibland ska man int va rädd att skruva fram grejerna. Det låter bra sådär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Gitarrsolo ljudet där är riktigt snyggt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Tack! Jo joxade lite extra med det med olika delays mm. Jå man får inte fega, har blivit modigare men får släppa på ännu mer till en annan låt. Nöjd över Waves GTR plugin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Jåh! Bland det bättre du gjort på ett tag där Slejs!!! Väldans bra att lägga lite tid på teh våkkalz. Bra jåpppat!!! Riktigt bra! Kontrollerat, inga tuppar och framför allt inte så högt att du tappar styrseln helt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Just nu, Dark Of Light said: Jåh! Bland det bättre du gjort på ett tag där Slejs!!! Väldans bra att lägga lite tid på teh våkkalz. Bra jåpppat!!! Riktigt bra! Kontrollerat, inga tuppar och framför allt inte så högt att du tappar styrseln helt. Tack ja jag har jobbat på sången och ännu mer på denna. Bra att få ärlig feedback från er gör att jag jobbar hårdare 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 oktober 2019 Dela Postat 18 oktober 2019 Men då kör jag på den! Blir en kortare version på Spotify då också. Kör gratis via Amuse nu förtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts