Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

☺️

Sitter och tittar om Breaking Bad så jag kan se El Camino (uppföljaren i långfilms format). Det slog mig nyss att jag har en likadan microvågsugn som en av huvudkaraktärerna Walter White.

Hmm... vad mer..? Jag har bytt om i samma loge som The Spotnics och Jerry Williams använt. Min far var bästis med Finlands dåvarande president Mauno Koivisto. Har fylle festat med Snowstorm och LOK (hävdar envist att LOK var förband till oss då de en gång spelade före oss på en festival). Har tagit på en av Elvis scenkostymer och klivit in i en taxi som Eldkvarns Plura precis klivit ur.

Har ni också sådana där "jag mötte Lassie" (bizarra kändis historier) på lut?

Dela på andra sajter

Delat forum med elof loelv, sjukt roligt att se en världsberömd låtskrivare ta form, kändes på en gång att han skulle bli något speciellt. 

Minns fortfarande hans egna demo Bad habits, som var något i hästväg. 

Skriver numera låtar åt bla Rihanna. 

Dela på andra sajter

Förutom Miskovsky då vi spelade på samma kväll på  en festival här i stan. Och på lördag får vi se om det dyker upp nå kändisar.. då vi ska spela på en fest. 

Lånade ut en gitarr till Eddie Meduza på en fest men var ej med själv.. 

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, Neosus said:

...verkar som det blir en del festande. 😳

Nästa helg är det spelning på en annan fest. Och sedan helgen efter det blir det mer spelning på en fest.

Festligt.. 😳 😑 

Kul! Vi ska premiärspela offentligt I november förutom det vi gjorde på flestock! Ja och det är på en fest 🎉 

Dela på andra sajter

52 minuter sedan, Neosus said:

...verkar som det blir en del festande. 😳

Nästa helg är det spelning på en annan fest. Och sedan helgen efter det blir det mer spelning på en fest.

Festligt.. 😳 😑 

Nå hur känns det kompis? Fortfarande lite tveksam ang. bandet???

37 minuter sedan, Neosus said:

ostmacka 😳

Vad är det för pålägg? 😑

34 minuter sedan, slejnard said:

Kul! Vi ska premiärspela offentligt I november förutom det vi gjorde på flestock! Ja och det är på en fest 🎉 

Med hippiekläder och allt!??? Kanoners, man skulle vara med!!!

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, Dark Of Light said:

Nå hur känns det kompis? Fortfarande lite tveksam ang. bandet???

Vad är det för pålägg? 😑

Det går upp och ned (som flickan sa...) Ibland känns det bra men kommer nog kliva av efter sista spelningen i december. Vi får väl se. 

Ost!

Dela på andra sajter

33 minuter sedan, Neosus said:

Det går upp och ned (som flickan sa...) Ibland känns det bra men kommer nog kliva av efter sista spelningen i december. Vi får väl se. 

Ost!

Mmm... Det är ju så broder att om det inte känns 100 så... Whatever you decide, we´ll be here.

Vilken sort? 😑

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.