Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan, Dark Of Light said:

😳 Tackade nej....

Redan Stockholmifierad stackarn´... Ville väl ha en Latte istället 🙁 Snart blir han dryg och börjar använda uttryck som "kvarta", "kis" eller "fräscht".

...och ”möra kisar”

Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light said:

😳 Tackade nej....

Redan Stockholmifierad stackarn´... Ville väl ha en Latte istället 🙁 Snart blir han dryg och börjar använda uttryck som "kvarta", "kis" eller "fräscht".

Tackade nej för att jag var både kiss å bajsnödig 😊 Detta är dock åtgärdat nu! 😄 

Dela på andra sajter

21 minuter sedan, Neosus said:

Vafort de gick! 

That´s what she said...

17 minuter sedan, CHAE said:

...och ”möra kisar”

Visst fan! Eller var de mörka? beror väl på vad det gäller förstås.

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, slejnard said:

Jåh! Aldrig åkt taxi så fort som från hotellet till Arlanda. Han sicksackade sig fram i 140! GPS n sa 36 min och det tog 26 min. Sen tar det bara en timme å tie minuter till Kallax å ca en timme från Kallax å hem med bil 🚗 ☺️

Du skulle alltså tagit taxin ända hem.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, slejnard said:

Vart ska du? 

Stannade kvar på jorden. Gjorde jag. 

Men åkte till Falu Lasarett en sväng. 

Passade på att stanna på Musikcenter i Borlänge på väg hem och hittade lite smågodis som var billigt och bra där. Funderar på att handla där på fredag. 

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, slejnard said:

😆

på Arlanda nu 😮

Öhhm det är ju redbull som ger dig vingar. Arla har ju bara mjölkprodukter, så vad gör du i Arlanda då? 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, slejnard said:

Jåh! Aldrig åkt taxi så fort som från hotellet till Arlanda. Han sicksackade sig fram i 140! GPS n sa 36 min och det tog 26 min. Sen tar det bara en timme å tie minuter till Kallax å ca en timme från Kallax å hem med bil 🚗 ☺️

Hehe! Har en släkting i Finland  som blev stoppad av polis för att han körde på tok för fort. Polisen var grinig och bad att få se flygcertifikatet då det gick så himla fort. Ja visst sa min släkting och visade sitt flygcertifikat. Han råkade nämna att han var en krisveteran med, så det var bara att flyga vidare för honom men i en hastighet där körkort räcker gott och väl. 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.