slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Bästa ptn ever! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 oktober 2019 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2019 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Godmorgon 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Anyone for KPD 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Är i schtan å hämtar nya bilglasögonen. Ser som en hök! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Ser ut som en hök 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Oktober! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Va gö ni? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 (redigerat) ⚠️⚠️⚠️ Det skedde just en explosion nära mitt hus... ⚠️⚠️⚠️ Redigerat 4 oktober 2019 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 7 minuter sedan, -k9- said: ⚠️⚠️⚠️ Det skedde just en explosion nära mitt hus... ⚠️⚠️⚠️ Du får se till att gå lite längre ifrån kåken nästa gång så blir det säkrare... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 https://www.dalademokraten.se/artikel/just-nu-larm-om-explosion-i-centrala-ludvika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 https://www.dt.se/artikel/just-nu-explosion-vid-fastighet-i-centrala-ludvika-dorren-var-uppsprangd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Undrar om DET är NMR eller MC-Gängen som är i farten igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 4 oktober 2019 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2019 29 minuter sedan, Pico said: Du får se till att gå lite längre ifrån kåken nästa gång så blir det säkrare... 😄 😆 Just nu, -k9- said: Undrar om DET är NMR eller MC-Gängen som är i farten igen. ”Möra kisar”? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Är lite orolig för en bekant som blivit hotad av NMR här förut. ☹️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Känner många som bor i det området med. Men tydligen så ska det bara vara en entrédörr som är upp sprängd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Bombskyddet och förstärkningar är på väg dit nu. https://www.dt.se/artikel/just-nu-explosion-vid-fastighet-i-centrala-ludvika-dorren-var-uppsprangd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 6 minuter sedan, CHAE said: ”Möra kisar”? Jo de har sprungit och skjutit på varandra förut med. Både Hells Angels och Bandidos var stora här ett tag. Nordiska Motståndsrörelsens huvudsäte ligger just i Ludvika med. Intressant med så tunga organisationer i ett litet samhälle som Ludvika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Var närmare mitt hus än jag först trodde som det smällde. Bara tre villor bort ligger ett flerfamiljshus där det smällde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Tur att jag redan satt på toa när det smällde. Sparade en massa tvättmedel så. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Verkar inte vara någon fara längre: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/explosion-vid-port-i-ludvika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Oj! Missade nästan att jag måste handla ikväll med. 30 minuter på mig nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 31 minuter sedan, -k9- said: Tur att jag redan satt på toa när det smällde. Sparade en massa tvättmedel så. 😏 Haha 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Men lite idol pd då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Han inte till affären trotts att jag hade gott om tid. Fick stanna och ringa 112 på vägen... drama fylld kväll i Ludvika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 (redigerat) Träffade två fulla små tjejer var av en ena var så full att hon ramlat och slagit sig flera gånger. Fick stå och vänta på ambulans i nästan en timme. Fick sällskap av väktare dock. Kom ett gäng som tjatade om att vi skulle låta henne vara, så det var inte läge att lämna någon ensam med dem heller. Redigerat 4 oktober 2019 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Hugaligen. Hör också om många unga som festar hårt. Sorgligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 Ja, det är sorgligt vad det händer grejer nu för tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 4 oktober 2019 Dela Postat 4 oktober 2019 attackspel i ludvika! spring för livet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts