Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

⚠️⚠️⚠️ Det skedde just en explosion nära mitt hus... ⚠️⚠️⚠️

Redigerat av -k9-
Postat
7 minuter sedan, -k9- said:

⚠️⚠️⚠️ Det skedde just en explosion nära mitt hus... ⚠️⚠️⚠️

Du får se till att gå lite längre ifrån kåken nästa gång så blir det säkrare... 😄

Postat

Undrar om DET är NMR eller MC-Gängen som är i farten igen. 

Postat
29 minuter sedan, Pico said:

Du får se till att gå lite längre ifrån kåken nästa gång så blir det säkrare... 😄

😆

Just nu, -k9- said:

Undrar om DET är NMR eller MC-Gängen som är i farten igen. 

”Möra kisar”?

Postat

Är lite orolig för en bekant som blivit hotad av NMR här förut. ☹️

Postat

Känner många som bor i det området med. Men tydligen så ska det bara vara en entrédörr som är upp sprängd. 

Postat
6 minuter sedan, CHAE said:

”Möra kisar”?

Jo de har sprungit och skjutit på varandra förut med. Både Hells Angels och Bandidos var stora här ett tag. Nordiska Motståndsrörelsens huvudsäte ligger just i Ludvika med. Intressant med så tunga organisationer i ett litet samhälle som Ludvika. 

Postat

Var närmare mitt hus än jag först trodde som det smällde. Bara tre villor bort ligger ett flerfamiljshus där det smällde. 

Postat

Tur att jag redan satt på toa när det smällde. Sparade en massa tvättmedel så. 😏

Postat

Oj! Missade nästan att jag måste handla ikväll med. 30 minuter på mig nu. 

Postat

Han inte till affären trotts att jag hade gott om tid. Fick stanna och ringa 112 på vägen... drama fylld kväll i Ludvika 

Postat (redigerat)

Träffade två fulla små tjejer var av en ena var så full att hon ramlat och slagit sig flera gånger. Fick stå och vänta på ambulans i nästan en timme. Fick sällskap av väktare dock. Kom ett gäng som tjatade om att vi skulle låta henne vara, så det var inte läge att lämna någon ensam med dem heller. 

Redigerat av -k9-
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.