slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Bästa ptn ever!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Nu rast några timmar 😎 sen spela med ungdomar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 snuset bränner så gott så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Själv slår jag in skäggstråna med en slägga och biter sedan av dem, med ilska och eftertryck inifrån.... 😠 ... 😐 eller i verkligheten så använder jag ibland en rakkniv men oftast en säkerhetshyvel. Har en Gillette från 1966 (för övrigt ett väldigt bra år), restaurerad och fin. Rakar som en dröm, så mycket bättre, närmare och billigare än modernare påfund som bara handlar om att mjölka pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Va fin 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Nu har jag bytt till vinterdäck. Man vet aldrig när vintern slår till! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 😮 Glöm inte att inte luta däcken mot en vägg för... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Va?? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 3 timmar sedan, Dark Of Light said: MEH! Den e ju rak... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 1 timme sedan, slejnard said: Nu har jag bytt till vinterdäck. Man vet aldrig när vintern slår till! 😮 Jo den kommer ju alltid efter hösten. 😏☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Kör på Gillette jag med. Har rakapparat och hårtrimmer från Philips med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Sitter just nu och över på att inte trycka för hårt på strängarna på min stålsträngade. Känns väldigt nybörjare varning på det. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Och nu tog kaffet slut!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 oktober 2019 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2019 15 minuter sedan, -k9- said: Och nu tog kaffet slut!!! 😱 Ja, är det inte ironiskt att ett tak på kafferosteri i Karlstad tog eld? Vad kallar man det? ”PLO blend”? Vänligen, Fråga Lund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 oktober 2019 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: 😮 Glöm inte att inte luta däcken mot en vägg för... 1 timme sedan, slejnard said: Va?? 😮 För att (h)julen står för dörren😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 14 minuter sedan, CHAE said: För att (h)julen står för dörren😮 Nej, nej... Det finns en risk att de fälgar av sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 1 timme sedan, Neosus said: MEH! Den e ju rak... 😳 Ja, resiiiis. En rakhyfwel. 17 minuter sedan, CHAE said: Ja, är det inte ironiskt att ett tak på kafferosteri i Karlstad tog eld? Vad kallar man det? ”PLO blend”? Vänligen, Fråga Lund 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Philips har jag oxå! Den e bra! Och krokig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 1 timme sedan, CHAE said: Ja, är det inte ironiskt att ett tak på kafferosteri i Karlstad tog eld? Vad kallar man det? ”PLO blend”? Vänligen, Fråga Lund PLO? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: Nej, nej... Det finns en risk att de fälgar av sig. Btw, det finns en risk att jag har dragit den där en sisådär tio gånger förut här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Oj hur vet man om något fälgat av sig om man är fälgblind? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 Tror att jag kan ha missfälgningar på min nya skjorta. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 3 oktober 2019 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2019 5 minuter sedan, -k9- said: Tror att jag kan ha missfälgningar på min nya skjorta. 😏 Nej nej nej, det ska vara så; det är paisley-mönster😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 2 timmar sedan, CHAE said: Nej nej nej, det ska vara så; det är paisley-mönster😑 DU kan va Paisley, Brad Paisley! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2019 Dela Postat 3 oktober 2019 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts