Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Gösses vad jag snurrat samma text genom många olika melodier och genres nu. Började som en jigg, gick till jazz, sedan bluegrass, för att slutligen (eller?) ha hamnat i en hard-rock låt med folkmusikvibbar... 

Blir lite intressant då de slutade med att jag har basen som står för melodi medans gitarrer och gärna en Hamond (Grahn kanske?) får bli kompet med trummorna.  

Dela på andra sajter

1 timme sedan, -k9- said:

Gösses vad jag snurrat samma text genom många olika melodier och genres nu. Började som en jigg, gick till jazz, sedan bluegrass, för att slutligen (eller?) ha hamnat i en hard-rock låt med folkmusikvibbar... 

Blir lite intressant då de slutade med att jag har basen som står för melodi medans gitarrer och gärna en Hamond (Grahn kanske?) får bli kompet med trummorna.  

Jag har dåligt med tid för sånt där just nu men vore kul att höra sedan. 

Dela på andra sajter

Oj! Missade vad klockan var och hundarna har tydligen gjort det med. De brukar ju säga till om att få komma ut och gå betydligt tidigare än såhär.. 😲

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.