-k9- Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 2 timmar sedan, CHAE said: Är det inte nu Grahn ska posta en thrash metal-video?😮 Oops! Tog tydligen Grahns jobb. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 2 timmar sedan, Dark Of Light said: En ultra"religiös"(läs pengagalen) sekt från spelet GTA5 😄 Precis runt knuten alltså med Norrländska mått mätt.☺️ OK! 😄 Eller hur, ett "lätt" stenkast. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Gösses vad jag snurrat samma text genom många olika melodier och genres nu. Började som en jigg, gick till jazz, sedan bluegrass, för att slutligen (eller?) ha hamnat i en hard-rock låt med folkmusikvibbar... Blir lite intressant då de slutade med att jag har basen som står för melodi medans gitarrer och gärna en Hamond (Grahn kanske?) får bli kompet med trummorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Nytt med Furchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 16 minuter sedan, slejnard said: Nytt med Furchen 🥰😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Chili Conc Arne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 1 timme sedan, -k9- said: Gösses vad jag snurrat samma text genom många olika melodier och genres nu. Började som en jigg, gick till jazz, sedan bluegrass, för att slutligen (eller?) ha hamnat i en hard-rock låt med folkmusikvibbar... Blir lite intressant då de slutade med att jag har basen som står för melodi medans gitarrer och gärna en Hamond (Grahn kanske?) får bli kompet med trummorna. Jag har dåligt med tid för sånt där just nu men vore kul att höra sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 1 timme sedan, -k9- said: 🥰😎 Jo den låter gött! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Japp blir kul höra när du kommer igång k9! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Eller du är ju på gång men menar med inspelningarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Jo men Cubase är ju så annorlunda att jag måste lära mig det på nytt. SUCK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Men basprylen kan jag ju spela in bara som den är iofs. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 1 oktober 2019 Dela Postat 1 oktober 2019 Oj! Missade vad klockan var och hundarna har tydligen gjort det med. De brukar ju säga till om att få komma ut och gå betydligt tidigare än såhär.. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 oktober 2019 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2019 Ost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 Ost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 Ost. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 Syd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 world wide west Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 www Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 6 minuter sedan, -k9- said: world wide west du behöver köpa min bas?! https://www.blocket.se/alvsbyn/Elbas_Ltd_86889437.htm?ca=1_12&w=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 varit med på många hits men nu har jag köpt en sandberg...inga hits än 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 har två basar nu en allround och en 5 strängad Yamaha med aktiva mickar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 2 oktober 2019 Dela Postat 2 oktober 2019 Fast jag har inte fått hem Yamaha basen än iofs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts