Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
50 minuter sedan, CHAE said:

HERREJEVVLAR vilken PÄ-TÄ!!!!😮

* * *

Skönt att vi nu officiellt gått förbi 2018 i antal Längstah-inlägg😎 Pra joppat, krapparna!

Helt otroligt egentligen med tanke på den obefintliga uppslutningen. 😑 Tror att det gäller att hitta nya OT ämnen helt enkelt. Ost var ett försök you know...

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, Dark Of Light said:

Helt otroligt egentligen med tanke på den obefintliga uppslutningen. 😑 Tror att det gäller att hitta nya OT ämnen helt enkelt. Ost var ett försök you know...

Fast jag vill påstå att uppslutningen har varit pra! Flera gamla bekanta har hälsat på och skrivit;  Pico, Fidden, Nay, Laxlaxlax och MickeH (!) för att bara nämna några. SJr lyser förvisso fortfarande med sin frånvaro (jag tror fortfarande inte att h*n är död) men sammantaget har det varit bra uppslutning. Gote brukar ju f ö hälsa på och joxa runt då och då exempelvis. 2018 vart f ö ett mörkt år (p g a möra kisar?) men 2019 har varit så mycket bättre.

Ost är pra krejjer men i så fall tror jag mer på något starkare än så typ rymden.

Men för att inte vara en glädjedödare så nämner jag gouda som en personlig favoritost🥰

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, CHAE said:

Fast jag vill påstå att uppslutningen har varit pra! Flera gamla bekanta har hälsat på och skrivit;  Pico, Fidden, Nay, Laxlaxlax och MickeH (!) för att bara nämna några. SJr lyser förvisso fortfarande med sin frånvaro (jag tror fortfarande inte att h*n är död) men sammantaget har det varit bra uppslutning. Gote brukar ju f ö hälsa på och joxa runt då och då exempelvis.

Ost är pra krejjer men i så fall tror jag mer på något starkare än så typ rymden.

Västerbotten? 

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, CHAE said:

Fast jag vill påstå att uppslutningen har varit pra! Flera gamla bekanta har hälsat på och skrivit;  Pico, Fidden, Nay, Laxlaxlax och MickeH (!) för att bara nämna några. SJr lyser förvisso fortfarande med sin frånvaro (jag tror fortfarande inte att h*n är död) men sammantaget har det varit bra uppslutning. Gote brukar ju f ö hälsa på och joxa runt då och då exempelvis. 2018 vart f ö ett mörkt år (p g a möra kisar?) men 2019 har varit så mycket bättre.

Men för att inte vara en glädjedödare så nämner jag gouda som en personlig favoritost🥰

Kanoners, vapenbror!!!

Åhjaaaaa.... Om jag ändå vinge pratas med Gote igen like in teh ol´days :rolleyes: Helvetes vad kul vi haft här.... Ja, back in the ol´day´s då.

MickeH (länge sedan by the way men av förklarliga skäl (näh... no grudge, trots hans rage quit pga mig och DG????)),  gjorde visserligen ett kort inhopp  men det är ändå vi "gamla" som ger teh innehåll till teh längstah in masse.

12 minuter sedan, Neosus said:

Västerbotten? 

Ja!? Ungefär så. Fast Valios Emmenthaler är inte att leka med trots att den är betydligt mildare. Ja... Koskenlaskija är teh sheight även om den är om möjligt ännu mildare. Mild verkar ju kodordet i tråden men jag föredrar motsägelsefullt starkt. Back to Västerbotten då.... men... En fin blåmögel är inte att leka med heller och.... för att inte tala om... eller...

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

MIDI funkade bättre när jag kopplade in samma kabel mellan klaviatur och dator... 😊

Kollade kabeln 10 gånger innan jag fattade att det var två kablar som trasslat in sig i varandra...  😱

Besvärligt med så många USB-kablar hit och dit. 😏

Dela på andra sajter

15 timmar sedan, CHAE said:

Ok. Späjss, teh fanäll fråntieeer. Låt oss då prata om jymmden, vad vet vi? Vad är vår favoritrymd? Var är rymden godast? Är rymden lika stor överallt? Vad rymmer den? Vart rymmer den?

Under tiden vi funderar på det kan vi ju titta på detta.

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.