Dark Of Light Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 22 minuter sedan, Neosus said: MMMmmm.... Ostmacka! Hrm... Vad är det för pålägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 september 2019 Trådstartare Dela Postat 28 september 2019 HERREJEVVLAR vilken PÄ-TÄ!!!!😮 * * * Skönt att vi nu officiellt gått förbi 2018 i antal Längstah-inlägg😎 Pra joppat, krapparna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 september 2019 Trådstartare Dela Postat 28 september 2019 Go nuts, krappar😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 47 minuter sedan, Dark Of Light said: Hrm... Vad är det för pålägg? Ost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 26 minuter sedan, CHAE said: Go nuts, krappar😑 Gunatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 2 minuter sedan, Neosus said: Ost! Givetvis Edamer. Vad annars!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 50 minuter sedan, CHAE said: HERREJEVVLAR vilken PÄ-TÄ!!!!😮 * * * Skönt att vi nu officiellt gått förbi 2018 i antal Längstah-inlägg😎 Pra joppat, krapparna! Helt otroligt egentligen med tanke på den obefintliga uppslutningen. 😑 Tror att det gäller att hitta nya OT ämnen helt enkelt. Ost var ett försök you know... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 15 minuter sedan, Dark Of Light said: Givetvis Edamer. Vad annars!? Herrgårds! Mild! Blev det denna gången! 😊 En favorit ost är det om man frågar mig.. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 28 september 2019 Trådstartare Dela Postat 28 september 2019 (redigerat) 16 minuter sedan, Dark Of Light said: Helt otroligt egentligen med tanke på den obefintliga uppslutningen. 😑 Tror att det gäller att hitta nya OT ämnen helt enkelt. Ost var ett försök you know... Fast jag vill påstå att uppslutningen har varit pra! Flera gamla bekanta har hälsat på och skrivit; Pico, Fidden, Nay, Laxlaxlax och MickeH (!) för att bara nämna några. SJr lyser förvisso fortfarande med sin frånvaro (jag tror fortfarande inte att h*n är död) men sammantaget har det varit bra uppslutning. Gote brukar ju f ö hälsa på och joxa runt då och då exempelvis. 2018 vart f ö ett mörkt år (p g a möra kisar?) men 2019 har varit så mycket bättre. Ost är pra krejjer men i så fall tror jag mer på något starkare än så typ rymden. Men för att inte vara en glädjedödare så nämner jag gouda som en personlig favoritost🥰 Redigerat 28 september 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 1 minut sedan, Neosus said: ..En favorit ost är det om man frågar mig.. 😱 Sär skrivning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 2 minuter sedan, CHAE said: Fast jag vill påstå att uppslutningen har varit pra! Flera gamla bekanta har hälsat på och skrivit; Pico, Fidden, Nay, Laxlaxlax och MickeH (!) för att bara nämna några. SJr lyser förvisso fortfarande med sin frånvaro (jag tror fortfarande inte att h*n är död) men sammantaget har det varit bra uppslutning. Gote brukar ju f ö hälsa på och joxa runt då och då exempelvis. Ost är pra krejjer men i så fall tror jag mer på något starkare än så typ rymden. Västerbotten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 Nu äre gonatt! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 (redigerat) 16 minuter sedan, CHAE said: Fast jag vill påstå att uppslutningen har varit pra! Flera gamla bekanta har hälsat på och skrivit; Pico, Fidden, Nay, Laxlaxlax och MickeH (!) för att bara nämna några. SJr lyser förvisso fortfarande med sin frånvaro (jag tror fortfarande inte att h*n är död) men sammantaget har det varit bra uppslutning. Gote brukar ju f ö hälsa på och joxa runt då och då exempelvis. 2018 vart f ö ett mörkt år (p g a möra kisar?) men 2019 har varit så mycket bättre. Ost är pra krejjer men i så fall tror jag mer på något starkare än så typ rymden. Men för att inte vara en glädjedödare så nämner jag gouda som en personlig favoritost🥰 Kanoners, vapenbror!!! Åhjaaaaa.... Om jag ändå vinge pratas med Gote igen like in teh ol´days Helvetes vad kul vi haft här.... Ja, back in the ol´day´s då. MickeH (länge sedan by the way men av förklarliga skäl (näh... no grudge, trots hans rage quit pga mig och DG????)), gjorde visserligen ett kort inhopp men det är ändå vi "gamla" som ger teh innehåll till teh längstah in masse. 12 minuter sedan, Neosus said: Västerbotten? Ja!? Ungefär så. Fast Valios Emmenthaler är inte att leka med trots att den är betydligt mildare. Ja... Koskenlaskija är teh sheight även om den är om möjligt ännu mildare. Mild verkar ju kodordet i tråden men jag föredrar motsägelsefullt starkt. Back to Västerbotten då.... men... En fin blåmögel är inte att leka med heller och.... för att inte tala om... eller... Redigerat 28 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 5 minuter sedan, Neosus said: Nu äre gonatt! 😑 Nya inlägg inom en kort tidsperiod är begränsat. Vänligen vänta 7 sekunder innan du skickar. Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 Det var rettihuu minuter sedan mitt senaste inlägg men jag är still gåinng stong. Joråh 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 september 2019 Dela Postat 28 september 2019 Btehw, Ser på friidrotts VM från Dogha... Detta med gång är en bisarr tävlingsform. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 MIDI funkade bättre när jag kopplade in samma kabel mellan klaviatur och dator... 😊 Kollade kabeln 10 gånger innan jag fattade att det var två kablar som trasslat in sig i varandra... 😱 Besvärligt med så många USB-kablar hit och dit. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 7 timmar sedan, Dark Of Light said: Btehw, Ser på friidrotts VM från Dogha... Detta med gång är en bisarr tävlingsform. Verkligen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 Godmorgon och kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 Kanske en fisketur pd! 🐳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 Töm sjön! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 (redigerat) var inte rädda för mörkisarna... är mina visdomsord. Redigerat 29 september 2019 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 Grattis på Kaffets dag! Ta en kopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 Wow! Nu är det aktion på högnivå i SVT play: https://www.svtplay.se/video/23674914/cykel-vm/cykel-vm-29-sep-09-40 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 Kommer sitta som på nålar till klockan fem, ungefär... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 42 minuter sedan, Linus said: Grattis på Kaffets dag! Ta en kopp! Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 (redigerat) 15 timmar sedan, CHAE said: Ost är pra krejjer men i så fall tror jag mer på något starkare än så typ rymden. Ok. Späjss, teh fanäll fråntieeer. Låt oss då prata om jymmden, vad vet vi? Vad är vår favoritrymd? Var är rymden godast? Är rymden lika stor överallt? Vad rymmer den? Vart rymmer den? Under tiden vi funderar på det kan vi ju titta på detta. Redigerat 29 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 september 2019 Dela Postat 29 september 2019 4 timmar sedan, -k9- said: Wow! Nu är det aktion på högnivå i SVT play: https://www.svtplay.se/video/23674914/cykel-vm/cykel-vm-29-sep-09-40 Jobbigt att vara cyklisterna som hamnar bakom följebilarna och andas avgaserna. Typ 50% cyklar och 50% följebilar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts