Dark Of Light Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 (redigerat) Då syftar jag givetvis på nedräkningen innan.😑 Redigerat 27 september 2019 av Dark Of Light
slejnard Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: PT, teh Slej styleeee! 😎
slejnard Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Gitarrklubben finns ju på fejjan. Nu har det även startats ett forum i sin linda. 😄 gå med! https://gitarrklubben.se/
Pico Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Oj, insåg just att jag inte suttit vid min dator på 74 dagar. Jag var på sida 186 här i längsta nu när jag kom tillbaka... 😄 Nej, jag har inte läst ikapp.
slejnard Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Hej pico! 😄 undrade precis vart du varit 🙂
Pico Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Sommaren har varit ett arbetshelvete, kort och gott. Den 16 juli, då jag sist var här, var lite drygt en vecka in i arbetet igen efter min semester - sedan dess har det varit ett mörker. Alldeles för mycket att göra på för få resurser. Vi skulle ha varit fyra som minst, vi var två där jag var senioren och fick ta allt som inte var av karaktären "användare behöver hjälp att byta lösenord", som junioren tog. 😐 Jag har därav varit utloggad från livet ett tag... förväntar mig kunna logga in igen nån gång i mars månad eller därikring. 😄
Neosus Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Hur har du kunnat överleva livet utanför internet? 😳
slejnard Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Ja precis. I längsta andas man ju. Bra kämpat pico!
Pico Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Just nu, Neosus said: Hur har du kunnat överleva livet utanför internet? 😳 Nej, nu misstar du dig allt. Jag har ju en jobbdator också (likväl som telefoner) och vid jobbdatorn har jag spenderat 13-14 timmar om dygnet. 😄
Linus Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 53 minuter sedan, Pico said: vid jobbdatorn har jag spenderat 13-14 timmar om dygnet. 😄 😲 #arbetsmiljöverket
Pico Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 3 minuter sedan, Linus said: 😲 #arbetsmiljöverket Nå väl, senaste 2 veckorna har varit 6h-dagar. 😄
Pico Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Slej... såg just din "Friyay"-post på fejjan med Tilly i fokus och en "Hortlund" kommenterade. Kan det bli så jäkla mycket mer Pite än "Hortlund"? Eller OK, Hortlax kanske mer precis som jag tänker mig, men aja... Jag kan inte minnas jag sett det efternamnet tidigare men om jag har så kan jag heller inte tänka mig att jag nånsin skulle kunna relatera till något annat än Pite-trakten om just det namnet. 😄
Pico Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Googlade just Hortlund och fick en radda träffar som alla pekar mot en enskild tjomme i Tavelsjö, typ halvvägs mellan Vindeln där jag är uppvuxen och Umeå där jag bor sedan ~22 år tillbaka. Ingen Hort:are som vågat sig längre söder ut än så verkar det som... 😄
Pico Postat 27 september 2019 Postat 27 september 2019 Och Randy är så klart den enda anledningen till varför jag känner till Hortlax till att börja med. Sjukt bra band då det begav sig. Säkert duktiga nu med, medlemmarna var för sig eller tillsammans, men det var där nån gång i mitten på 90-talet som jag blev bekant med Randy. Oj, nu börjar jag nostalgitrippa lite smått...
Recommended Posts