Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

O̵̡̟͍̻̥̦͔̰͊͐͋̾̂̔́͛̔͝͠o̷̧̳͍̭͆̓̑͗͂̃̄͊͛̕͝͝o̴̧̻̬̙̩͔͔͚͚̤̙̖̘̪͈͂̂́̂̽̋̓͌̈̇̚͝ơ̵̘̠͚͕͖̯̜̋̎̉̽͊̇͆̋̀̕͘͠ǫ̸̞͈̦͎̗̗͌̇̈́͊͘̕͝ş̶̛̭̻̖̞̼͉͗͗̋́̉̌̀͋͘͝ţ̴̛̛̬̹̱͍̻̯͔̙̝̯̙̦͖̃̈́̌̽̍͆̑̌̔̀͌t̷̢͇͙̪̻͚̲͚̣͇͑͌̓̈́̾̈́̃̈̀̔́͝ḩ̸͕̟̙͉͎̻̀̈́͒̈́h̵̡̡̢̛̙̮̠̬͚̯̟̠̏͐̀̐́͊̀̅͗̏͝M̶̛̻̯̽̊̒̓̎͌̔͂̅͌̎͋͝͝ǎ̵̡͍͚̣̳̘͚̝̩̝͈́̊̽͗̕a̶̜͔̮̬̙̚͠c̴̰̣͉̲͖̈̓̂̋͗̀̓͒̕̚͝ķ̶̗̘͎͓͓̳̰̘̬̞̪̾̋͗͐̓̄̃̔́̌̔̀͝͝ķ̴͍̺̤̫̮͔̱͔̋̿̇̐̄̀̋ͅķ̴̡͓̼̼̖̹̣̤͕̺̟͉̑͆̃̊͌͜͜a̴̛̗͍͖̺̰͇̼͖̰̭͓̺̲͗̉͐̄̎̈́̍̽͐̔ȟ̸̙̙̪̘͙̰̥̖͕̞̺̤͆!̶̡̨̧̨̢̛͍̪̜̮̞̣̤̘̺̘̆̄́̋͆̎̌̂́͂͌͆̚͝?̴̳͓͉̤̯̲̗̤̮̗͗ͅ

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

Jösdses övad min speldator väsnas och jösses vad skrivbordet den står på fungerar förstärker stommljuden. För nästan lust att slänga på strängar stämmskruvar på skrivbordet och se om det blir ett nytt instrument.

Dela på andra sajter

Sjukt irriterande att datorn väsnas så himla mycket. Har gjort rent alla fläktar och filter men det hjälpte inte.  Ska testa att att skärma av mellan den och där jag tänkte sitta och spela in. ☹️

Dela på andra sajter

Ska bygga en studiodator med färre fläktar än det är i den på bilden, har 9 fläktar för att hålla grafikkortet kallt. Tänkte bara köra med denna dator tills jag har en ny studiodator.

Brukar alltid bygga datorer i Fractal Design lådor annars, men nu ville jag tydligen bygga en med en massa glas och RGB prylar istället. Ett beslut jag ångrar idag, hehe. 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.