-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Någon som har förslag på en pod man kan lyssna på medans man pular med studion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 En öring å en regnbåge. Tappat två.. hyfsat fiske! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 7 minuter sedan, slejnard said: En öring å en regnbåge. Tappat två.. hyfsat fiske! Tappade båda=hyfsat fiske? Meanwhile in teh Mrs Slejs fiskenäste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 😮 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Var slitsamt att hålla på att greja och ha sig. 😐 Men nu är det nästan klart. Allt står i rätt del av rätt rum, men inte mycket står exakt där det ska stå sedan. Orkade inte vänta på bärhjälp så jag har fått dra mycket på flyttflitar, men det har funkat det med. Nu blir det mat och sova "middag" för att fortsätta i kväll eller i natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Hade det inte varit lättare att flytta själva rummen och låtit grejerna stå kvar?😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 🤔Kanske det... 🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Lyckades inte somna för att jag är så stressad över att bli klar. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Och får inte stressa pga hälsoskäl. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 4 timmar sedan, -k9- said: Sådär! Lyckades skapa två bra absorbenter med saker jag har hemma redan också. Två klädställningar med hjul som man häger filtar eller täcken över funkar hyfsat som mobila paneler om man bara ska lägga gitarr. Vasmart! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 👨🚀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 6 timmar sedan, Dark Of Light said: Ni norrifrån... Har ni gått den här kursen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Hittade inget från mina hemtrakter, detta är det närmaste Fast den här är roligare... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 10 minuter sedan, Dark Of Light said: Ni norrifrån... Har ni gått den här kursen? Jåh... men björnjävlarna är nalta småtjinki.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 16 minuter sedan, Dark Of Light said: Hittade inget från mina hemtrakter, detta är det närmaste Fast den här är roligare... Jåh! 😄 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Hittade två tyggarderober som jag fick av morsan för flera år sedan. De funkade bra som absorbenter de med. Hade en mjukare baksida som reflekterade mindre ljud än framsidan gjorde. Kan ju dessutom hänga kablar och annat dem. De klarar inte jätte mycket vikt men de är ju bra tills man har råd med bättre lösningar. Lätta att flytta på är de ju med iofs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 38 minuter sedan, Dark Of Light said: Hittade inget från mina hemtrakter, detta är det närmaste Fast den här är roligare... Klockrent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Tror att jag får flytta ner min speldator och göra lite testinspelningar i morgon. Datorn i sig låter tokmycket med alla fläktar som är på den men jag kan nog köra dem riktigt långsamt medans jag spelar in. Får sätta mig och gå igenom lite gamla låtar jag skrivit och se om någon är värd att damma av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Kanoners! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Härligt k9! Kör i vind Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 2 timmar sedan, Dark Of Light said: Ni norrifrån... Har ni gått den här kursen? Inte sett 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Hmm.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Nu är det mesta i rätt rum, men jag ska ju in med absorbenter på väggar och i taket. Ska rulla ut en matta på golvet med. Och så ska det byggas en ram rund diffusionspanelen med lagring och eluttag under. Den panelen ska även bli en tredjedel större såklart. Och så ska jag byta till ett mindre skrivbord som skulle passa bättre. Får tre absorbenter i veckan. De sista ska jag bygga nästa månad. Har ställt allt huller om buller så att man inte sätter sig och spelar då risken är stor att det går några timmar förlorade då. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Kommer att bli riktigt bra det där! Vakul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 En bra Laney har du oxå ser jag! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 1 minut sedan, Neosus said: En bra Laney har du oxå ser jag! 👍 Yepp! Den och den gröna Yamahan längst upp till höger använder jag ofta. 😉 Dörren ska byggas för med såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Hoppas bara att man får tag på en musiker som kan spela alla instrumenten med... 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2019 Dela Postat 21 september 2019 Blir bra det där k9! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts