Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons

Var slitsamt att hålla på att greja och ha sig. 😐

Men nu är det nästan klart. Allt står i rätt del av rätt rum, men inte mycket står exakt där det ska stå sedan. Orkade inte vänta på bärhjälp så jag har fått dra mycket på flyttflitar, men det har funkat det med. Nu blir det mat och sova "middag" för att fortsätta i kväll eller i natt. 

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, -k9- said:

Sådär! Lyckades skapa två bra absorbenter med saker jag har hemma redan också. 

Två klädställningar med hjul som man häger filtar eller täcken över funkar hyfsat som mobila paneler om man bara ska lägga gitarr. 

956014480201.jpg?preset=ib

Vasmart! 🙂

Dela på andra sajter

Hittade två tyggarderober som jag fick av morsan för flera år sedan. De funkade bra som absorbenter de med. Hade en mjukare baksida som reflekterade mindre ljud än framsidan gjorde.  Kan ju dessutom hänga kablar och annat dem. De klarar inte jätte mycket vikt men de är ju bra tills man har råd med bättre lösningar. Lätta att flytta på är de ju med iofs. 

88454

Dela på andra sajter

Tror att jag får flytta ner min speldator och göra lite testinspelningar i morgon. Datorn i sig låter tokmycket med alla fläktar som är på den men jag kan nog köra dem riktigt långsamt medans jag spelar in. Får sätta mig och gå igenom lite gamla låtar jag skrivit och se om någon är värd att damma av. 

Dela på andra sajter

Nu är det mesta i rätt rum, men jag ska ju in med absorbenter på väggar och i taket. Ska rulla ut en matta  på golvet med. Och så ska det byggas en ram rund diffusionspanelen med lagring och eluttag under. Den panelen ska även bli en tredjedel större såklart.  Och så ska jag byta till ett mindre skrivbord som skulle passa bättre. Får tre absorbenter i veckan. De sista ska jag bygga nästa månad. Har ställt allt huller om buller så att man inte sätter sig och spelar då risken är stor att det går några timmar förlorade då. 😉

20190921_204121.thumb.jpg.da233103f0edaf468f66698bd0275d73.jpg 

Dela på andra sajter

1 minut sedan, Neosus said:

En bra Laney har du oxå ser jag! 👍

Yepp! Den och den gröna Yamahan längst upp till höger använder jag ofta. 😉 

Dörren ska byggas för med såklart. 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.