Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 ☺️ Nu är det sådär sams och gulligt i tråden igen. Meen det är det ju mest hela tiden numera. Annat var det förr, barn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: Verkar diffust, men det är ju meningen 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 20 minuter sedan, Dark Of Light said: ☺️ Nu är det sådär sams och gulligt i tråden igen. Meen det är det ju mest hela tiden numera. Annat var det förr, barn... Du kan va sams! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 7 minuter sedan, slejnard said: Du kan va sams! 😠 Puss... Det är bara att DG vänder sig i sin... Ja... där han ligger. Nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Ja! Nä! Jo! Nja! Eh! Va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 NJaa! jo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 NÄ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 ...jo det får bli en ostmacka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 september 2019 Trådstartare Dela Postat 19 september 2019 33 minuter sedan, Dark Of Light said: ☺️ Nu är det sådär sams och gulligt i tråden igen. Meen det är det ju mest hela tiden numera. Annat var det förr, barn... 13 minuter sedan, slejnard said: Du kan va sams! 😠 ...aaaand we’re back Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 6 minuter sedan, Dark Of Light said: Puss... Det är bara att DG vänder sig i sin... Ja... där han ligger. Nu. Ja vart tog Godis vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 2 minuter sedan, CHAE said: ...aaaand we’re back Du kan va back! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Quarter back 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 (redigerat) 5 minuter sedan, -k9- said: Ja vart tog Godis vägen? Jag å dol tror att han dött 🙁 Redigerat 19 september 2019 av slejnard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 10 minuter sedan, Neosus said: ...jo det får bli en ostmacka! 🤔🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 8 minuter sedan, CHAE said: ...aaaand we’re back Vem är du och vad har du gjort med CHAE? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Nä nu ska vi va snälla 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 ÖLBACK? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 12 minuter sedan, slejnard said: Jag å dol tror att han dött 🙁 Hoppas inte! När jag söker på hitta.se så finns det ingen i Åtvidaberg men väl i Linköping så jag tror han kan ha flyttat en bit till en annan lägenhet där i närheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 (redigerat) Märkligt att han inte hör av sig i så fall. Han kunde ju fix en annan alias som Mxclzshgwghofmv eller ngt annat lättfattligt. Men han var ju rätt dålig in the day... + Han har inte varit aktiv in teh FB since a while... Redigerat 19 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 27 minuter sedan, Neosus said: ...jo det får bli en ostmacka! Vad är det för pålägg? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Ost! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 4 minuter sedan, Neosus said: Ost! 😑 Vilken sort? 🙂 Btw, it´s Carlsberg Hof time raaaith nao. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 september 2019 Trådstartare Dela Postat 19 september 2019 40 minuter sedan, slejnard said: Jag å dol tror att han dött 🙁 Usch och helvetet om det är så🙁 39 minuter sedan, slejnard said: Vem är du och vad har du gjort med CHAE? 😠 😎 26 minuter sedan, Neosus said: Hoppas inte! När jag söker på hitta.se så finns det ingen i Åtvidaberg men väl i Linköping så jag tror han kan ha flyttat en bit till en annan lägenhet där i närheten. Såg också det. Hade en tanke på att h*n flyttat till Linkan och haft problem med dator och/eller uppkoppling (?) Inte helt och hållet otroligt. 23 minuter sedan, Dark Of Light said: Märkligt att han inte hör av sig i så fall. Han kunde ju fix en annan alias som Mxclzshgwghofmv eller ngt annat lättfattligt. Men han var ju rätt dålig in the day... + Han har inte varit aktiv in teh FB since a while... Sant men jag vidhåller att h*n har tjall på dator eller uppkoppling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 september 2019 Trådstartare Dela Postat 19 september 2019 40 minuter sedan, slejnard said: Nä nu ska vi va snälla 🙂 I helvete ska vi😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 44 minuter sedan, slejnard said: Jag å dol tror att han dött 🙁 😯😟 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 3 minuter sedan, CHAE said: Usch och helvetet om det är så🙁 😎 Såg också det. Hade en tanke på att h*n flyttat till Linkan och haft problem med dator och/eller uppkoppling (?) Inte helt och hållet otroligt. Sant men jag vidhåller att h*n har tjall på dator eller uppkoppling. Chae, duborde ha hans mobile nr eller mail. Å andra sidan hans mail betyder jack shit om han inte har uppkoppling... God dammit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 35 minuter sedan, Neosus said: Hoppas inte! När jag söker på hitta.se så finns det ingen i Åtvidaberg men väl i Linköping så jag tror han kan ha flyttat en bit till en annan lägenhet där i närheten. Han har ju ett relativt vanligt namn, då det är vanligt därifrån han kommer. Hittar två som skulle kunna vara han i Linköping och Åtvidaberg är ju som en avlägsen förort till just Linköping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 22 minuter sedan, Dark Of Light said: Vilken sort? 🙂 Btw, it´s Carlsberg Hof time raaaith nao. Gillar hofen. I bland är ju Sort Guld god med. Eller Svart Gold heter den kanske på svenska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Gillar vilka svängningar denna tråd tar.. 🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 38 minuter sedan, Dark Of Light said: Vilken sort? 🙂 Btw, it´s Carlsberg Hof time raaaith nao. E-damer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts