Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
33 minuter sedan, Dark Of Light said:

☺️ Nu är det sådär sams och gulligt i tråden igen. Meen det är det ju mest hela tiden numera.

Annat var det förr, barn...

13 minuter sedan, slejnard said:

Du kan va sams! 😠

...aaaand we’re back:rolleyes:

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, slejnard said:

Jag å dol tror att han dött 🙁 

Hoppas inte! När jag söker på hitta.se så finns det ingen i Åtvidaberg men väl i Linköping så jag tror han kan ha flyttat en bit till en annan lägenhet där i närheten. 

Dela på andra sajter

Märkligt att han inte hör av sig i så fall. Han kunde ju fix en annan alias som Mxclzshgwghofmv eller ngt annat lättfattligt. Men han var ju rätt dålig in the day... + Han har inte varit aktiv in teh FB since a while...

Redigerat av Dark Of Light
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, slejnard said:

Jag å dol tror att han dött 🙁 

Usch och helvetet om det är så🙁

39 minuter sedan, slejnard said:

Vem är du och vad har du gjort med CHAE? 😠

😎

26 minuter sedan, Neosus said:

Hoppas inte! När jag söker på hitta.se så finns det ingen i Åtvidaberg men väl i Linköping så jag tror han kan ha flyttat en bit till en annan lägenhet där i närheten. 

Såg också det. Hade en tanke på att h*n flyttat till Linkan och haft problem med dator och/eller uppkoppling (?) Inte helt och hållet otroligt.

23 minuter sedan, Dark Of Light said:

Märkligt att han inte hör av sig i så fall. Han kunde ju fix en annan alias som Mxclzshgwghofmv eller ngt annat lättfattligt. Men han var ju rätt dålig in the day... + Han har inte varit aktiv in teh FB since a while...

Sant men jag vidhåller att h*n har tjall på dator eller uppkoppling.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, CHAE said:

Usch och helvetet om det är så🙁

😎

Såg också det. Hade en tanke på att h*n flyttat till Linkan och haft problem med dator och/eller uppkoppling (?) Inte helt och hållet otroligt.

Sant men jag vidhåller att h*n har tjall på dator eller uppkoppling.

Chae, duborde ha hans mobile nr eller mail. Å andra sidan hans mail betyder jack shit om han inte har uppkoppling... God dammit.

Dela på andra sajter

35 minuter sedan, Neosus said:

Han har ju ett relativt vanligt namn, då det är vanligt därifrån han kommer. Hittar två som skulle kunna vara han i Linköping och Åtvidaberg är ju som en avlägsen förort till just Linköping. 

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, Dark Of Light said:

Vilken sort? 🙂

Btw, it´s Carlsberg Hof time raaaith nao.

Gillar hofen. I bland är ju Sort Guld god med. Eller Svart Gold heter den kanske på svenska? 

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.