Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Så fort en bil åker förbi så måste jag kolla om de lagt paketet utanför dörren. Bor ju mitt i centrum så många går förbi mitt hus och kan lätt se att det ligger paket där. 

Postnord har varit bra här i Ludvika när det gäller paket tycker jag. Men post klarar de inte att lägga i rätt låda eller ens i någon låda alls. 

Dela på andra sajter

Annons

Jo jag hittade honom när jag var på jakt efter bra videos att lära mig spela bas ifrån. 

Han gör även bra  såna videos. Denna var på en teknik jag inte ens visste fanns:

Dela på andra sajter

Efter två debacle med UPS ratar jag kategoriskt varje e-shop som nyttjar UPS som leverantör🙂

PostNord och DHL har faktiskt funkat bra; har aldrig haft några problem mycket beroende på flertalet paketutlämningsställen.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Dark Of Light said:

You know what I say... Everything is a dildo if you´re brave enough.

Tänk er ett stilla alphotell. Frisk luft, lugn och ro. God mat och öl. En riktigt god natts sömn efter div. tokerier med hotellägarens dotter.. Klockan fem på morgonen börjar detta knätofsgaydragspels helvete att braka loss.

Resultat: Det där röda paraplyet kommer att fällas ut i dragspels snubbens röv.

(Apropå inlägget ovan)

Eeeerhmmm... Ooo...keeej

😆

Dela på andra sajter

1 minut sedan, CHAE said:

Efter två debacle med UPS ratar jag kategoriskt varje e-shop som nyttjar UPS som leverantör🙂

PostNord och DHL har faktiskt funkat bra; har aldrig haft några problem mycket beroende på flertalet paketutlämningsställen.

Jag har haft problem med PostMord som slarvat bort ett paket. Ett par jeans för 149 spänn... 😠

Men de e det enda. 

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Neosus said:

Jag har haft problem med PostMord som slarvat bort ett paket. Ett par jeans för 149 spänn... 😠

Men de e det enda. 

Åh fan😮

1 timme sedan, -k9- said:

Fulaste micken jag äger. 

70613710_1707679616031878_84854098283431

Störtnice ju

Dela på andra sajter

Tänkte testa min diffutionspaneler och se om man borde köpa fler. De är ju billiga och lätta att bara flytta runt på. Ska försöka köpa material att bygga en flyttbar konstruktion för de fyra elementen som syns på bilden. Just nu ställde jag bara upp dem för att göra en snabbtest av dem. 

70400026_452694995331521_9158265065701376000_n.thumb.jpg.491f6ce200f9b73d35375b3bb61f7dd5.jpg

Redigerat av -k9-
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.