-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Så fort en bil åker förbi så måste jag kolla om de lagt paketet utanför dörren. Bor ju mitt i centrum så många går förbi mitt hus och kan lätt se att det ligger paket där. Postnord har varit bra här i Ludvika när det gäller paket tycker jag. Men post klarar de inte att lägga i rätt låda eller ens i någon låda alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Tusan vad trött jag är på min sömnstörning just nu. Hinner inte ha ett skov så som jag har just nu. Någon som känner sig för pigg och vill låna den lite? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Här kan du få lite uppiggande musik.. Woho... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Haha! Men då var denna bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Verkar vara en riktigt grym musiker det där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Jo jag hittade honom när jag var på jakt efter bra videos att lära mig spela bas ifrån. Han gör även bra såna videos. Denna var på en teknik jag inte ens visste fanns: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Här är en annan musiker jag ofta kollar på för att lära mig nytt: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Oj! Blev ju fel trummis men just den videon är ju bra den med iofs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 JOmen hon är riktigt duktig oxå. KPD!! ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 september 2019 Trådstartare Dela Postat 19 september 2019 Efter två debacle med UPS ratar jag kategoriskt varje e-shop som nyttjar UPS som leverantör🙂 PostNord och DHL har faktiskt funkat bra; har aldrig haft några problem mycket beroende på flertalet paketutlämningsställen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 september 2019 Trådstartare Dela Postat 19 september 2019 2 timmar sedan, Dark Of Light said: You know what I say... Everything is a dildo if you´re brave enough. Tänk er ett stilla alphotell. Frisk luft, lugn och ro. God mat och öl. En riktigt god natts sömn efter div. tokerier med hotellägarens dotter.. Klockan fem på morgonen börjar detta knätofsgaydragspels helvete att braka loss. Resultat: Det där röda paraplyet kommer att fällas ut i dragspels snubbens röv. (Apropå inlägget ovan) Eeeerhmmm... Ooo...keeej 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 1 minut sedan, CHAE said: Efter två debacle med UPS ratar jag kategoriskt varje e-shop som nyttjar UPS som leverantör🙂 PostNord och DHL har faktiskt funkat bra; har aldrig haft några problem mycket beroende på flertalet paketutlämningsställen. Jag har haft problem med PostMord som slarvat bort ett paket. Ett par jeans för 149 spänn... 😠 Men de e det enda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Vagott 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Fulaste micken jag äger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Vagott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Håh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 19 september 2019 Trådstartare Dela Postat 19 september 2019 3 timmar sedan, Neosus said: Jag har haft problem med PostMord som slarvat bort ett paket. Ett par jeans för 149 spänn... 😠 Men de e det enda. Åh fan😮 1 timme sedan, -k9- said: Fulaste micken jag äger. Störtnice ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 MEMPHIS!!! Förvånar mig inte om de E du som ligger bakom Vector RS? Riktigt snyggt! ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 😮 smäkk 2nite 😎👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Kafferast 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Å kaka 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 4 timmar sedan, CHAE said: Störtnice ju Everything is a.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Btw, it´s Guinness time... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 (redigerat) Tänkte testa min diffutionspaneler och se om man borde köpa fler. De är ju billiga och lätta att bara flytta runt på. Ska försöka köpa material att bygga en flyttbar konstruktion för de fyra elementen som syns på bilden. Just nu ställde jag bara upp dem för att göra en snabbtest av dem. Redigerat 19 september 2019 av -k9- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 Verkar diffust, men det är ju meningen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 7 minuter sedan, Dark Of Light said: Verkar diffust, men det är ju meningen 😄 🙄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
-k9- Postat 19 september 2019 Dela Postat 19 september 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: Btw, it´s Guinness time... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts