slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 För ljus Jåh ☺️ kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 En annorlunda version! Spännande! 👍 ☕ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Ja försökte få variation o lite jazzinslag där med maj7-ackorden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Vagott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 jag är inte kristen riktigt men gospel kan va bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Gud har inget behov av att vi ska dyrka honom men vi får göra det om vi vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Idag kom Furch:en. Like a dream ... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Kaffe. Så j-a gott! Ni kan dyrka drycken där om ni vill men det är inget krav. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Gud är god 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Kaffe är gott 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SnigelDynamit Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Jag dyrkar mig själv. HEJ I HUSET! Hur mår ni? Jag ska bli massageterapeut så vi kan alla lägga ner nu, all is completed. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 21 minuter sedan, slejnard said: Gud är god 🙂 Gud är död, det är mobilen som gäller nu. 😑 13 minuter sedan, SnigelDynamit said: Jag dyrkar mig själv. HEJ I HUSET! Hur mår ni? Jag ska bli massageterapeut så vi kan alla lägga ner nu, all is completed. Massagetärrapäfth!? Kanoners, då är det gratist med massage för hela tråden då va!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2019 Trådstartare Dela Postat 10 september 2019 1 timme sedan, ewroL said: Gud har inget behov av att vi ska dyrka honom men vi får göra det om vi vill. Ja, vi minns att du sa det häromdagen 37 minuter sedan, SnigelDynamit said: [...] HEJ I HUSET! Hur mår ni? Jag ska bli massageterapeut så vi kan alla lägga ner nu, all is completed. Oj! Grattis till yrkesvalet🙂 21 minuter sedan, Dark Of Light said: [...] Massagetärrapäfth!? Kanoners, då är det gratist med massage för hela tråden då va!? SnigelDynamit skulle aldrig gett dig den där informationen. Du kommer aldrig att sluta kommentera det va?😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 47 minuter sedan, SnigelDynamit said: Jag dyrkar mig själv. HEJ I HUSET! Hur mår ni? Jag ska bli massageterapeut så vi kan alla lägga ner nu, all is completed. Härligt! Kör så det ryk och lycka till! 🙂 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Härligt snailz! 😄 Så här ser jag ut med nygitarren Furch! 😊 Svinnöjd med sound och allt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 1 timme sedan, CHAE said: SnigelDynamit skulle aldrig gett dig den där informationen. Du kommer aldrig att sluta kommentera det va?😕 Jag khan schluta när jag whill. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 6 minuter sedan, slejnard said: Härligt snailz! 😄 Så här ser jag ut med nygitarren Furch! 😊 Svinnöjd med sound och allt 🙂 Låter riktigt bra! Både med gitarren och sången! Snyggt!! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 ...fjärde gången jag lyssnar på den nu. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Jåh!!! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2019 Trådstartare Dela Postat 10 september 2019 2 timmar sedan, slejnard said: Härligt snailz! 😄 Så här ser jag ut med nygitarren Furch! 😊 Svinnöjd med sound och allt 🙂 Najs och müsig, Furch, Slej!🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 3 timmar sedan, Neosus said: Låter riktigt bra! Både med gitarren och sången! Snyggt!! 👍 Tack neo! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 3 timmar sedan, Neosus said: ...fjärde gången jag lyssnar på den nu. 😱 😮 coolt kanske hittat rätt tonart? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 58 minuter sedan, CHAE said: Najs och müsig, Furch, Slej!🥰 Ja den låter så jäkla fint! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Repat litt me bandet. Låter bra 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 12 minuter sedan, slejnard said: 😮 coolt kanske hittat rätt tonart? ☺️ Ja du låter mer bekväm och säker i sången nu! Det går från klarhet till klarhet. Keep on going! 👍👍👍👍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 23 minuter sedan, Neosus said: Ja du låter mer bekväm och säker i sången nu! Det går från klarhet till klarhet. Keep on going! 👍👍👍👍 Jo ska fasen bli mer noggrann med detta 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 10 september 2019 Dela Postat 10 september 2019 Har inte testat micken i den än. Imorn kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 10 september 2019 Trådstartare Dela Postat 10 september 2019 1 timme sedan, Neosus said: Ja du låter mer bekväm och säker i sången nu! Det går från klarhet till klarhet. Keep on going! 👍👍👍👍 Håller med; gillar Slejs (sång)utveckling stenhårt☺️ 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts