Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

51 minuter sedan, Dark Of Light said:

Man blir vad man äter.

Broccoli?

47 minuter sedan, ewroL said:

Somliga önskar inte mer än framgång i musik och säljer på så vis sin själ och får miljarder spelningar.

Well done...

11 minuter sedan, Neosus said:

1ECE5CCE23302D0B856CA73CCCBF2886600ABD9A

Okej, Grahn har också fått nog

Dela på andra sajter

Annons
7 minuter sedan, slejnard said:

☺️ 

episk pt 😑 

Ja, jävlar i havet!

Vänligen,

Mr Awesomeness

Redigerat av CHAE
Dela på andra sajter

Tänkte kika in här och skriva ett par rader. Gjorde det också.

Jobbar 20 % på Vipan och fortsätter med Herr Mods. Fyller ut med halv pension.

Fortsätter snickra låter. 😁

Såg ni skrev lite om matval.

Kan inte låta bli att bara lärare i religion när det gäller kristna och deras matval.

Traditionella kristna kan käka kött och luta sig mot vad Jesus säger. Hämtat fr Nya testamentet.

Petrus bad honom förklara liknelsen för dem. 16Jesus sade: ”Har inte heller ni fattat något ännu? 17Förstår ni inte att allt som kommer in i munnen hamnar i magen och töms ut på avträdet? 18Men det som går ut ur munnen kommer från hjärtat, och det gör människan oren. 19Ty från hjärtat kommer onda tankar, mord, äktenskapsbrott, otukt, stöld, mened, förtal. 20Det är detta som gör människan oren. Men att äta utan att ha tvättat händerna, det gör inte människan oren.”

Kort sagt säger Jesus med vår tids språk.:   "Är vad ni vill för det skiter ni ut på dass, och det blir ni inte förorenade av. Det som förorenar er är det som kommer ut ur munnen, skitsnack, alltså." Han hade humor.

Själv är jag vegetarian. Provade vara vegan men fick blodbrist och B12-brist.

En av mina senaste låter. En kanon fylld med brass. Ovanligt kort.

Listen to Brass Canon by Algotezza on #SoundCloud
https://soundcloud.com/algotezza/brass-canon

Redigerat av Algotezza
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, ewroL said:

ny vad tycks? hehe

Du är ute och slirar under den första delen; sjunger surt på ren hockey. Resten är mediokert mummel med ett skitkonstigt och helt onödigt vibrato precis hela tiden.

5 timmar sedan, ewroL said:

Så du tror du är avtalsfri? So you think you can dance?

😆

Gå och lägg dig igen😉

Dela på andra sajter

47 minuter sedan, CHAE said:

Du är ute och slirar under den första delen; sjunger surt på ren hockey. Resten är mediokert mummel med ett skitkonstigt och helt onödigt vibrato precis hela tiden.

😆

Gå och lägg dig igen😉

Jag blev mest förvånad över att han äter grönsaker. Var helt inne på att han rökte dem.

3 minuter sedan, slejnard said:

🙂 

hemma från fisketur. Fick i fredags sen kammade vi noll 😏 

Vagott!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, CHAE said:

😆

Gå och lägg dig igen😉

Tja, min strupe är blockerad det är därför det inte går att gå och upp ner friktionsfritt. Så jag förväntar mig inte bra betyg.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.