CHAE Postat 7 september 2019 Trådstartare Dela Postat 7 september 2019 51 minuter sedan, Dark Of Light said: Man blir vad man äter. Broccoli? 47 minuter sedan, ewroL said: Somliga önskar inte mer än framgång i musik och säljer på så vis sin själ och får miljarder spelningar. Well done... 11 minuter sedan, Neosus said: Okej, Grahn har också fått nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 ☺️ episk pt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 11 minuter sedan, slejnard said: Får man va med å skåla i Loka crush 😮 APPsolut! 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Jag dricker egentligen ingenting ikväll så jag får inte va me... 😱 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 september 2019 Trådstartare Dela Postat 7 september 2019 (redigerat) 7 minuter sedan, slejnard said: ☺️ episk pt 😑 Ja, jävlar i havet! Vänligen, Mr Awesomeness Redigerat 7 september 2019 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Appropå ingenting så har jag bytt bromsbelägg ikväll ...på bilen. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Gonatt! 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 (redigerat) Tänkte kika in här och skriva ett par rader. Gjorde det också. Jobbar 20 % på Vipan och fortsätter med Herr Mods. Fyller ut med halv pension. Fortsätter snickra låter. 😁 Såg ni skrev lite om matval. Kan inte låta bli att bara lärare i religion när det gäller kristna och deras matval. Traditionella kristna kan käka kött och luta sig mot vad Jesus säger. Hämtat fr Nya testamentet. Petrus bad honom förklara liknelsen för dem. 16Jesus sade: ”Har inte heller ni fattat något ännu? 17Förstår ni inte att allt som kommer in i munnen hamnar i magen och töms ut på avträdet? 18Men det som går ut ur munnen kommer från hjärtat, och det gör människan oren. 19Ty från hjärtat kommer onda tankar, mord, äktenskapsbrott, otukt, stöld, mened, förtal. 20Det är detta som gör människan oren. Men att äta utan att ha tvättat händerna, det gör inte människan oren.” Kort sagt säger Jesus med vår tids språk.: "Är vad ni vill för det skiter ni ut på dass, och det blir ni inte förorenade av. Det som förorenar er är det som kommer ut ur munnen, skitsnack, alltså." Han hade humor. Själv är jag vegetarian. Provade vara vegan men fick blodbrist och B12-brist. En av mina senaste låter. En kanon fylld med brass. Ovanligt kort. Listen to Brass Canon by Algotezza on #SoundCloud https://soundcloud.com/algotezza/brass-canon Redigerat 7 september 2019 av Algotezza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 (redigerat) 1 timme sedan, slejnard said: Får man va med å skåla i Loka crush 😮 What ever floats your boat. Redigerat 7 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 1 timme sedan, CHAE said: Broccoli? What ever floats your boat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 1 timme sedan, Neosus said: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Morn å KPD! ☕️ Tjena Algo det var ett tag sen 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 (redigerat) Var det inte lite dyrare förr? Eller är det bara bättre idag? Redigerat 8 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 ny vad tycks? hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 12 timmar sedan, CHAE said: Well done... Så du tror du är avtalsfri? So you think you can dance? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2019 Trådstartare Dela Postat 8 september 2019 5 timmar sedan, ewroL said: ny vad tycks? hehe Du är ute och slirar under den första delen; sjunger surt på ren hockey. Resten är mediokert mummel med ett skitkonstigt och helt onödigt vibrato precis hela tiden. 5 timmar sedan, ewroL said: Så du tror du är avtalsfri? So you think you can dance? 😆 Gå och lägg dig igen😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 🙂 hemma från fisketur. Fick i fredags sen kammade vi noll 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Nu KPD 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 47 minuter sedan, CHAE said: Du är ute och slirar under den första delen; sjunger surt på ren hockey. Resten är mediokert mummel med ett skitkonstigt och helt onödigt vibrato precis hela tiden. 😆 Gå och lägg dig igen😉 Jag blev mest förvånad över att han äter grönsaker. Var helt inne på att han rökte dem. 3 minuter sedan, slejnard said: 🙂 hemma från fisketur. Fick i fredags sen kammade vi noll 😏 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 1 timme sedan, CHAE said: Du är ute och slirar under den första delen; sjunger surt på ren hockey. Resten är mediokert mummel med ett skitkonstigt och helt onödigt vibrato precis hela tiden. 😆 Gå och lägg dig igen😉 Tja, min strupe är blockerad det är därför det inte går att gå och upp ner friktionsfritt. Så jag förväntar mig inte bra betyg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 september 2019 Trådstartare Dela Postat 8 september 2019 Jomen dåså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Trummisen fick inte komma igenom tullen i Australien. Ser på tv nåt gränsbevakningsprogesm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Han var tidigare straffad för nåt 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Tänkte fråga er om en sak 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Är det så att.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Det blir KPD imorn?! 👽☕️😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 För mig klockrent ja! 😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Varenda dag 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 september 2019 Dela Postat 8 september 2019 Så blir det KPD 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts