Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 240 ✔️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Grattis! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 No pics 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 ☕️☕️☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 3 minuter sedan, slejnard said: Grattis! 😄 Tack min Längstah vän, men egentligen onödigt. Det är som att gratulera en årstid som anlänt, en vårförkylning eller en räkning. Det händer vare sig man vill eller inte. En oskriven lag i universum. 2 minuter sedan, slejnard said: No pics 😑 So... it did´t happen. Mrs Slej kanske inte var med alls? Finns hon fortfarande? Fiskades det överhuvudtaget? Frågor... frågor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Jo allt är sant! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 📺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 (redigerat) Kan man va kristen och äta djur? Nej! De kan knappast säga att de känner självaste SKAPAREN Jesus och äter djur. Hur sjukt blir det då... Att de liksom tar ett liv för att leva utan att behöva det. I personlig relation till Skaparen av kärlek och ljus gör de detta. Nej det är falskt!!!!!! Redigerat 7 september 2019 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 JO man kan äta kött när man är kristen! De e bara att äta det... 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 mördare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Nej det är redan dött när jag köper det på affärn... 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 sluta jag blir galen med det här skriftplottret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 😳 Blir... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 utplånar liv för smakens skull i kyrkan... oh.. dåligt karma... inte kristna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Utplåna?? Jag äter för att överleva. 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 KPD? 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 1 timme sedan, Neosus said: Utplåna?? Jag äter för att överleva. 👽 nej du tar inte liv för att överleva. du tar liv för gammal vana. vi kan äta animaliskt protein i form av ägg och mjölk. Helt riskfritt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Människan har käkat kött så länge den har vandrat på denna jord för överlevnad 👽 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Det ger inte dåligt karma att äta djur i överlevnadssyfte. Men att det skulle handla om överlevad just nu i vårt samhälle idag tror ingen på.Och så har det ju varit så länge du levt detta liv eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Jo det handlar i högsta grad om överlevnad även idag. Vad är skillnaden? 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 jaha du trollar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 komjölk kan du överleva på. det finns att köpa världen över för inte mycket pengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 djurens själsmission är inte att bli ätna - utan att ge av sina produkter (mjölk och ägg) växternas själsmission är att bli ätna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Det där är bara påhitt.. 👽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 (redigerat) lyssna på min blockerade strupe Redigerat 7 september 2019 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Äter å kött Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 jag med ibland men åtminstone försöker jag vara veg så jag försöker tills jag är det 100% och tills jag blir det 90% en dag etc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Jag visste det... Hycklare! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 7 september 2019 Dela Postat 7 september 2019 Jag ska sluta bråka nu.. ☺️ KPD? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts