slejnard Postat 5 september 2019 Dela Postat 5 september 2019 Va gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2019 Trådstartare Dela Postat 5 september 2019 7 timmar sedan, Dark Of Light said: Grandburdle you strill coffhoyting on no inhistians ever clicksiffs! Har du fått en stroke?😮 2 timmar sedan, slejnard said: Va gott Tämligen anemisk pä-tä Bättre lycka nästa gång🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Tack chae! Får kämpa på 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 godmorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 10 timmar sedan, slejnard said: sambon är med så då blire fisk 😆 Det vågar du aldrig erkänna 😄 8 timmar sedan, CHAE said: Har du fått en stroke?😮 Omöjligt, då måste man ha ett hjärta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 (redigerat) Skaparna av matrixen har lämnat oss tider sedan. Teknologi är bara skräp för det fungerar bara inom den fysiska världen. Jo mörkisarna ser det så. Jag är medial och såg in i mörkisarnas religiösa värld. Redigerat 6 september 2019 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Jag skulle kunna gjort ett framgångsavtal i musik med en demon med sånginspelningen och sparat ned den annorlunda (Wav, unedited) och fått en omnämning i en Hollywood tidning. Men jag är äkta vara och håller mig ljus. Jag fick min strupe blockerad så den där sånginspelningen är bara skräp i mina ögon och inget svårt för mig heller. Det där kan jag sjunga i nattmössan men ändå fått ett skivkontrakt med Sony SME (stod Sony BMG i skrift i kontakten med demonen). LOL Det här är det gamla vanliga. Mariah Carey har ju tappat sin själ sedan länge för hon har avtal om framgång i musik och berömmelse. alla gör avtal med demoner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 jag blev frestad.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Jag har inget avtal om framgång i musik. Men ni förstår inte. En tung demon gick in i mig och sjöng elektrisk sång när jag var 19 år. Han ville fresta mig att göra ett avtal om framgång i musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 september 2019 Trådstartare Dela Postat 6 september 2019 4 timmar sedan, ewroL said: godmorgon. 2 timmar sedan, ewroL said: Skaparna av matrixen har lämnat oss tider sedan. Teknologi är bara skräp för det fungerar bara inom den fysiska världen. Jo mörkisarna ser det så. Jag är medial och såg in i mörkisarnas religiösa värld. 1 timme sedan, ewroL said: Jag skulle kunna gjort ett framgångsavtal i musik med en demon med sånginspelningen och sparat ned den annorlunda (Wav, unedited) och fått en omnämning i en Hollywood tidning. Men jag är äkta vara och håller mig ljus. Jag fick min strupe blockerad så den där sånginspelningen är bara skräp i mina ögon och inget svårt för mig heller. Det där kan jag sjunga i nattmössan men ändå fått ett skivkontrakt med Sony SME (stod Sony BMG i skrift i kontakten med demonen). LOL Det här är det gamla vanliga. Mariah Carey har ju tappat sin själ sedan länge för hon har avtal om framgång i musik och berömmelse. alla gör avtal med demoner 1 timme sedan, ewroL said: jag blev frestad.... 1 timme sedan, ewroL said: Jag har inget avtal om framgång i musik. Men ni förstår inte. En tung demon gick in i mig och sjöng elektrisk sång när jag var 19 år. Han ville fresta mig att göra ett avtal om framgång i musik. Möra kisar och Mariah Carey Your morning were way more epic than mine😮 Drick ett glas nyponsoppa, ta en Panodil, sov ut och ring din doktor på måndag. Cheers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Jag blir frestad... lol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 september 2019 Trådstartare Dela Postat 6 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 september 2019 Trådstartare Dela Postat 6 september 2019 Har Fidden flyttat ner till Jönköping än? Vars ä Pico?!?😠 ...och MickeH?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 september 2019 Trådstartare Dela Postat 6 september 2019 GB’s gamla logga var fan teh shit🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 (redigerat) 🙂 Redigerat 6 september 2019 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 (redigerat) Jag minns GoBit. Ja, så gammal är jag. För övrigt pratas det alldeles för lite ost i tråden samt skjuts alldeles för lite i landet! 😑 Bara för det krävs det tunga grejjer... alltså! Bland teh bäste de gjort! Redigerat 6 september 2019 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 5 timmar sedan, CHAE said: Har Fidden flyttat ner till Jönköping än? Vars ä Pico?!?😠 ...och MickeH?!?! Svaren på dessa och många andra frågor får vi i nästa veckans avsnitt av... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 september 2019 Trådstartare Dela Postat 6 september 2019 ...”Helgmålsringning” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 DÅ tar jag mej en köpp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 3-1 i fiskar till mig. Alla större ... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Omöjligt. Pics or it didn´t happen. Samt ett vittnesmål från Mrs Slej. Så bara! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 september 2019 Dela Postat 6 september 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts